Blog.hu segítség

Kép beillesztése "Klasszikus poszt" típusú bejegyzésbe

Pár egyszerű lépésben bemutatjuk Nektek, hogy hogyan tudtok képet beilleszteni saját bejegyzésetekbe. A blog.hu rendszere jelenleg háromféle módot támogat:

  • képbeszúrása a blog.hu-ra töltött képek közül
  • képbeszúrás külső linkről
  • képbeszúrás az Indafotós képeid közül

Képbeszúrás a blog.hu-ra töltött képek közül

Az ikonra kattintás után a következő ablakkal fogsz találkozni:

Ezután: A feltöltés gombra kattintva saját gépedről is fel tudod tölteni a beilleszteni kívánt képet, vagy a Blog.hu-ra már feltöltött képeid között is tudsz válogatni. Ha sikerült kiválasztani a képet, akkor jelöld ki és nyomd meg a beillesztés gombot.

Röviden összefoglalva:

  1. Nyomd meg a kép beillesztése ikont
  2. Válaszd ki a feltölteni/beilleszteni kívánt képet
  3. Jelöld ki
  4. Nyomd meg a beillesztés gombot!

Egyéb hasznos információk:

  • Új mappa létrehozása: kattintsatok annak a mappának a nevére jobb egér gombbal, amelyben létre szeretnétek hozni egy újat, majd adjátok meg annak nevét. Pár jó tanács: ne használjatok ékezetes és szóközös mappa neveket és erre a feltöltött fájloknál is figyeljetek
  • Egyszerre maximum 20 képet tudtok kijelölni és feltölteni. Ezek egyenkénti mérete maximum 2 mb méretű lehet
  • Hamarosan elérhető lesz az Indafotónak azon funkciója, melynek segítségével egész albumokat galériaszerűen be tudtok illeszteni a posztotokba.

 

További posztok a témában:

Kép beillesztése külső URL-ről
Képek igazítása 

tovább

A bejegyzés trackback címe:

https://segitseg.blog.hu/api/trackback/id/tr354226095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bikmakk · http://srbija.blog.hu 2012.05.25. 21:10:26

@bikmakk: megtaláltam, de marha rossz helyre dugtátok. Na mindegy, ez már nem bug, hanem fícsör, és a ti dolgotok, hogy hol van, legalább megvan és lehet használni. :)

DonnaQ · http://vojazs.blog.hu/ 2012.06.13. 18:11:16

Megkérdezhetem, hova tűntek a régi adminból feltöltött képek?? Volt egy nagy adag könyvtáram, de most nem látom őket... Blog média alatt csak azok a képek vannak meg, melyek nem voltak könyvtárba szerkesztve!

kgl · http://hobbiasztalos.blog.hu 2012.07.04. 08:05:05

Egy elég nagy problémám lenne amiben a segítségeteke kérem. A hobbiasztalos.blog.hu címen létrehoztam a blogot de sehogyan sem találom a leírásokban, helpekben, hogy hogyan tudom a cikk részt szélesebbre vanni. Marha rondán néz ki, hogy jobb és bal oldalt egy egy széles fúggőleges csík van a képernyőn ami nincs kihasználva. Az oldaldoboz szélessége most is megfelel, csak a cikkek szélességét szeretném a lehető legszélesebbre átállítani.

A másik nagy problémám, hogy a képbeillesztésnél jó lenne meg lehetne adni illetve módosítani lehetne a beilesztendő kép megjelenési méretét. Ez akkor lenne nagyon hasznos, ha több képet akarok egymás mellé rakni. A kép átméretezésére a sarkánál megfogás- húzogatós módszer elég kényelmetlen tud lenni akkor ha az átméretezés közben elcsúszik a kép függőlegesen, így nem lehet pontosan ugyanarra a méretre nyújtani a képet mint az elötte vagy mögötte lévő kép. Az lenne a tökéletes megoldás, ha egy képre/videóra rákattintva akár jobb egérgombos menüben meg lehetne adni a kép/videó megjelenítési méretét vagy pedig szerkesztő ablakban erre is lehetne egy ikon.

kgl · http://hobbiasztalos.blog.hu 2012.07.06. 14:53:58

@kgl: Senki nem tud segíteni a középső cikk hasáb szélesebbre vételében? Olvassa még valaki a blog adminok közül ezeket a bejegyzéseket vagy mindenki a strandon van?

mB · http://frankzappa.blog.hu/ 2012.07.06. 15:06:22

@kgl: (én is csak felhasználó vagyok).

1.) szélesebbre vétel: ez nekem is gondom volt, kértem segítséget, "ez már programozás" - jött a válasz és nem kaptam segítséget mert nem a blog.hu-hoz tartozó dolgo, hanem "munka". Namost beletúrtam a sablonba, css-be, nem tudom mibe, és 10 perc alatt megoldottam, minden programozói tudás nélkül (kéthasábosból háromhasábos sablont csináltam). Fejből nem megy már, így részletekre nem emlékszem, de ha vagy olyan bátor (és van hozzá minimális html-tudásod) hogy belenyúlkálj a sablon kódjába, akkor valahol fogsz találni egy "widht" adatot aminél a számértéket kéne átírni nagyobbra. VIGYÁZAT: ez nem egyszerűen szélesebbre veszi a középső hasábot, hanem mindent szétlök, kell hát gyártani hozzá egy megszélesített fejlécet, tisztázni hogy jól vannak-e az oldalhasábok, stb. És létrehoztam egy nem-élesített teszt-sablont, és azon kísérleteztem.

Talán ez az (css): "mainWrapper", aztán ehhez: width: 478px - vagy amennyi neked kell. Tessék próbálkozni! :-)

- Itteni válaszok: sajnos az utóbbi hetekben se itt, se levélben (support@blog.hu ) nincsenek, elmaradtak. Ha te is írsz nekik és jelzed hogy gond van, talán reagálnak....

kgl · http://hobbiasztalos.blog.hu 2012.07.06. 15:32:33

@mB:

Szia

Köszi a tanácsot, sajnos eléggé beszáradt html ismeretem van, lassan 8 éve már nem használtam. Így nemigen merek belepiszkálni a sablonokba főleg, hogy nem tudom, hogy áttételesen mit érinthet még a módosítás.

Azldal fejlécem az teljes szélességű már, ehez szeretném kiszélesíteni a cikk részt.
Már írtam a blog hu-nak levelet de még nem kaptam választ. Talán szabadságon vannak, hiszen most van a nyár. Nekik is jár a pihenés :) Már ha nem piszkálnánk őket. :)

Colomba 2012.08.12. 15:19:02

Ugyancsak szerkesztési problémám van a képek beszúrásánál. Ha létrehoztam egy új mappát annak a nevén már nem tudok módosítani? S ha a helyeset létrehoztam, hogyan lehet a feleslegessé vált mappától megszabadulni?

mny 2012.08.31. 08:59:34

Hali!
Abszolút analfabéta kérdés: mekkora lehet a kép? Pixelben, magasság/szélesség.
Próbáltam mindenféle méretet, de a végét folyton levágja. Én azt szeretném, ha a szöveghez illeszkedne, két sor között, de nem megy. A jobb szélét egyszerüen lehagyja, ha túl széles. Próbáltam balra és középre is igazítani, de mindig ugyanaz az eredmény. A méretét sem tudom lentebb venni, mert már annyira pici a kép, hogy ennél kisebb már nem is lehetne... de még mindig nem érti. Vagy nem a méret a lényeg, hanem valamit én csinálok rosszul?
A menete amúgy egyértelmű, azzal nincs gond, de az eredmény nem az, amit szeretnék. Korábban már illesztettem be képet, akkor ment (néhány próbálkozás után), de az még a régi felülettel volt.
Előre is köszi a választ.

apogany 2012.08.31. 14:43:20

@mny: az adminban megfelelően be van méretezve a kép beillesztés után?

mny 2012.09.01. 09:04:03

Nem tudom, hogy ez hol van. Az admin felületen látom, hogy van szerkesztés, de képre vonatkozó beállítást nem látok. Amikor illeszteném a képet a szöveghez, ott sem látom... képpostot nem próbáltam, mert nem képpostot szeretnék.
Na mindegy... közben rájöttem, hogy itt inkább valami frissítéses dolog lehet, mert ma ugyanazt a méretet megpróbáltam és most meg elfogadta. Mondjuk most meg nagyon kicsi, és hiába méretezem át, továbbra is cska a nagyon kicsit mutatja. Hiába töltöm be újra az átméretezett képet, továbbra is a réginek látja. Nem igazán vágom, hogy ez miért van, de azért köszi a választ.

mny 2012.09.01. 09:21:20

Mégiscsak jó lenne, ha valaki szájbarágósan totál bénáknak is elmagyarázná a kulisszák mögötti titkokat, mert addig magamtól is eljutottam, ami ebben a posztban van, mint segítség, meg a másikban a jobbra, balra igazításról.
De plö mikor megnézem a bejegyzésem a blogon, össze vissza van a szöveg a kép körül, pedig nem úgy hagytam a bejegyzsénél. Ezt már max csak felesleges enterekkel tudom beigazítani, de valahogy nem tudom elfogadni, hogy ez az egyetlen megoldás.
Ezekkel a képekkel mindig szívok. :(

gBal · http://frankzappa.blog.hu/ 2012.09.02. 12:28:54

@mny: az a baj hogy te sem pontosan írod le a problémát, így nehéz rá válaszolni - belenéztem a blogodba, amiben összesen egy darab pici képet találtam, így azon se tudom kitalálni, mi lehet a baj (ott találtam egy megjegyzést hogy "nem lehet megváltoztatni a beírás dátumát" - de meg lehet: adminban jobb oldalt talán ha időzítettre teszed, de lehet hogy csak úgy simán is (mist nincs itt előttem)).

Mekkora lehet a kép: neked kell tudnod milyen széles a hasábod - a blogodban (építkezős) én 520 pixelnek tippelem. Nem Firefoxot használsz? az nagyon egyszerűen engedi a képek alakítgatását: a sarkát megfogod és addig húzod ameddig kell.

Kép mellett "enter"-ek: sajnos ez az új admin "hozadéka", nagy keserűség nekem is. Két lehetőség van: ha kisebb a kép mint a hasábszélességed, akkor 1.) vagy jobbra vagy balra teszed, de ekkor a szöveg elfolyik mellette, mindig, 2.) vagy középre, ekkor nem folyik mellette a szöveg.

Nem tudom hogy a kérdésedre válaszoltam-e, tényleg érdemes világosabban fogalmazni (nem itteni szerkesztő vagyok, csak egy errejáró).

mny 2012.09.02. 13:06:43

Hát én annál pontosabban nem tudom, hogy lehet megfogalmazni, hogy nem tudom mekkora lehet a kép mérete (szélesség) pixelben. :)

De amúgy mégis megértetted, mert válaszoltál a kérdésemre, köszönöm. Azt mondjuk én nem tudom, hogy honnan tudom megállapítani a hasábok szélességét. Én csak írom a bejegyzést úgy, ahogy azt felajánlja a rendszer, nagyon nem megyek bele ilyen részletekbe. Ha tudnám a választ, akkor alapból megnéztem volna, hogy a képem szélességét ehhez igazítsam. :) Firefox? Mondom, hogy laikus vagyok.... na jó, azért nem IE, de Chrome. Ez ilyen sarok húzogatást nem enged. Próbáltam.

Mindenesetre megnyugtattál, hogy akkor max csak a középreigazítással tudom elérni, amit szeretnék, úgyhogy megoldottam azzal.

Plusz köszi a tippet az időzítéssel... kerestem erre választ a segítségben, de nem találtam. Sőt! Csak olyan 1-2 hozzászólást erre arra, hogy nem lehet, ezért is adtam fel a keresést. Magamtól amúgy erre nem jöttem volna rá!

gBal · http://frankzappa.blog.hu/ 2012.09.02. 20:03:04

@mny: persze, nagyjából lehetett sejteni, de azért hogy mit jelent a "ha a szöveghez illeszkedne, két sor között", vagy hogy "összevissza van a szöveg a kép körül" - miközben én nem is igen láttam a blogodban képet... :-)

Javaslat:
1.) kérd a szerkesztőket hogy tudja a blog.hu ugyanazt Chrome-mal mint mással;
2.) válts Firefox-ra;
3.) kicsit macerásabb, de úgy is alakíthatod a kép méretét, ha HTML-kódba bemész, és ott a kép sorába beírod hogy width="520", mondjuk az "img" és a "src" közé (ha nem turkáltál még a HTML-ben, akkor nem feltétlenül javaslom, különösen hogy az új admin nagyon megkavarta, iszonyat bonyolult és "teleszemetelt" lett.

Még a képszélességhez: ez a blogod általad választott sablonjától függ, ezért nem tud rá senki csípőből mit mondani ("mekkora bicikli fér be az autóba?" - "melyikbe?"...). Azt hiszem a bevett méretek 480, 520, 600, vagy valahogy így, a tiedet 520-ra tippelem.

mny 2012.09.02. 22:32:37

Hát jól van. Nekem olyan egyértelműnek tűnt, hogy mit akarok a két sor közöttel. :) :) :)
Értem, köszönöm a sablon szájbarágást is... marháskodtam már html-ben, de szerintem most inkább megjegyzem, hogy az 500 px működött. :D
A firefoxot utálom, de majd lehet hogy könyörgök egy sort a chrome érdekében.
Kökke még egyszer a segítséget. Örök hálám és tsai. :)

äkäpussi 2012.09.20. 18:06:47

Van valamilyen egyszerű mód arra, hogy a képek körül kiszedjem a szürke árnyékkeretet, vagy az a választott blogsablonom kigyomlálhatatlan része?:)

L.A. · http://blog.fuggoagy.hu 2012.09.20. 18:58:52

@äkäpussi: a css-edben van egy ilyen rész:

.entry img
border: 6px solid #F0F0F0

ezt szedd ki, vagy írd át 0 pixelre vagy amire akarod :)

tofalvyt 2012.10.08. 05:56:59

Az én kérdésem a képaláírásokkal kapcsolatos: van ilyen funkció csak én nem találom (tehát olyan lehetőség, hogy a kép adott oldalához csatoljak szöveget)?

narat 2012.10.12. 10:27:51

Szeretnék segítségek kérni képek feltöltéséhez.

'Egyszerre maximum 20 képet tudtok kijelölni és feltölteni.'

Mit jelent az 'egyszerre'?

Időhöz is van kötve, mondjuk két nap múlva tölthetek fel megint?

(Egy nap után még nem enged feltölteni.)

Köszönöm.

devDavid · http://blog.hu 2012.10.12. 11:01:11

@narat: egyszerre annyit jelent, hogy mikor rákattintasz a feltöltés gombra, akkor maximum 20 elemet tudsz kijelölni. Feltöltés után azonnal folytathatod a következő 20-szal.

üdv,
D.

narat 2012.10.12. 11:08:55

@devDavid:
Köszönöm a választ.

Akkor nem tudom mi baj lehet, mert nem tudok egyáltalán feltölteni.

narat 2012.10.12. 11:24:21

Úgy tűnik, azzal a képpel volt baj, amit fel akartam tölteni. Ez vezetett félre: azt gondoltam, egyáltalán nem működik. Már oké, még egyszer kösz.

devDavid · http://blog.hu 2012.10.12. 11:37:51

@narat: Így van, nem lehet bármilyen kiterjesztésű fájlt feltölteni. Örülök, hogy működik.

üdv,
D.

vlmworld · http://www.vlmworld.com/ 2012.11.11. 09:46:16

Érdeklődöm, hogy üres sor beszúrást a szerkesztőablakban hogyan fogad el?
Babrás a html lapon csinálni.

ildsisy 2012.11.27. 08:06:19

Helló!
Ide is írok, nem lehet feltölteni a blogban saját, lekicsinyített fotót! Úgy, mint eddig, mindent ugyanúgy csinálok, és hibát jelez!!! Így nem tudok posztolni sem... :(

Házipraktikák 2012.12.19. 16:56:08

A keresőkben miért nem jelennek meg a képek a szöveg mellet? Valami kimaradt a szerkesztésben?

Andrea az El Caminón · https://mundicamino.blog.hu/ 2013.01.17. 10:56:25

Hello!
A posztban leírtak szerint - "ne használjatok ékezetes és szóközös mappa neveket és erre a feltöltött fájloknál is figyeljetek" - megnéztem a mappáim és a feltöltött fájlokat és természetesen egy csomó képem fájlneve tele van szóközökkel. Milyen problémát okozhat ez, illetve töltsem fel és illesszem be újra a képeket?
Köszi előre is!

Nagyajak · http://nagyajkak.blog.hu/ 2013.01.25. 13:52:59

Üdv!
Miért nem jelenik meg a kép a blogon teljes egészében? Mintha levágna a kép jobb oldalából, láthatóan hiányzik a képek jobb oldala.
nagyajkak.blog.hu/
Köszönöm a segítséget!

support.inda.hu · http://inda.hu 2013.01.25. 16:52:02

@Nagyajak: pont belefutottál egy olyan rövid időszakba, amikor is a nagy képeket átméreteztük 90%-osra központilag. Ez bizonyos esetekben jól jött ki, mint nálad, aki nem akkora képeket töltöttél fel, mint amekkora a blogdban elfér.

mindenki másnál viszont aki kiszámolta pixelre szépen, felesleges méretcsökkenést jelentett.

szóval elnézést, de MOST működik rendesen. sajnos kénytelen leszel vagy a forráskódban átírni a képek szélességét vagy lecserélni őket kisebbre.

Nagyajak · http://nagyajkak.blog.hu/ 2013.01.28. 07:56:04

@support.inda.hu: Köszönöm a választ, mivel tök hülye vagyok a dologhoz, számomra érthetőbben írd le légy szíves:
Ezt a forráskód átírást ne erőltessem ha nem tudom mit jelent ugye? Vagy elég lenne egyszer átírni és onnantól jól tenné be?
Kép átméretezést meg tudom csinálni, mennyire kellene lekicsinyítenem?
Kössz!

KaticaBogár 2013.05.17. 13:52:23

Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy miért tűnik el, és jelenik meg egy kis x a képek helyén, a régebbi cikkekben. Akár feltöltött, akár beemelt képről van szó, mindnél előfordul, de csak néhánnyal.
Rosszul töltöm fel a képeket?
Segítség!! Így nagyon gagyi a blogom, és állandóan pótolnom kell!!

apogany 2013.05.17. 14:43:39

@KaticaBogár: én csak olyat látok, ami külső oldalra mutat és a forrás már nem érhető el. ha letöltöd a képeket. majd fel a bloghura, nem lesz ilyen gond.

KaticaBogár 2013.05.17. 14:57:01

@apogany: kedves apogany!
köszönöm a választ!
Ellenőriztem, mindegyiknek meg van a helye a külső oldalon. Pinterest albumokat szoktam erre a célra létrehozni, és onnan emelem be. DE olyannál is előfordult, amit a blog médiába töltöttem fel.A médiában ott volt a kép, a blogon már nem.

Egyébként ha a blog médiába töltöm fel,akkor nagyon nehézkes, mert rengeteg képet használok, és egyenként beemelni, nagyon hosszadalmas. :(
Ha blogmédiából kitörlöm a képet, akkor eltávolítja a blogbejegyzésből is? Ezt jó lenne tudni...

Köszönöm.
Nagyon el vagyok keseredve, mert ahogy nézem az összes bejegyzésem tönkrement :(

apogany 2013.05.17. 15:05:56

@KaticaBogár: ha törlöd a feltöltött képet, a blogon sem fog már megjelenni (hiszen törölve lett).
ha jól látom, a pinterest cacheszerverére hivatkozol, az sajnos változhat/frissülhet idővel.

írj a support @ blog pont hu-ra, levélben kivesézzük!

Joci Rally Team 2013.06.26. 20:02:50

Sziasztok. Keresgélek , de nem találok megoldást arra, hogy feltöltött képeket hogyan lehet galériaszerűen, lapozhatóan megnyitni.
Pl. ilyenre gondolok: "Hamarosan elérhető lesz az Indafotónak azon funkciója, melynek segítségével egész albumokat galériaszerűen be tudtok illeszteni a posztotokba."
Ebből lett végül valami? Van hasonló szolgáltatás vagy egyéb ajánlott mód amivel megoldható galéria létrehozása?

apogany 2013.06.27. 11:47:31

@Joci Rally Team: Indafotóból egyszerű a dolog: indafoto.hu/segitseg#48
bloghun jelenleg nincs erre natív megoldás.

egy. 2013.09.16. 09:32:01

Sziasztok,
én lennék az egyedüli, akinek nem jelenik meg a bejegyzés alcíme? Átbogarásztam a kommenteket, de senki nem panaszkodott erre :)

Mária Bársonyné Dankovics 2014.01.25. 12:11:20

Nekem az a gondom hogy nem tudom hova kell írni a dátumot, és rákattintok a vázlatra, a blokkba meg már nem vázlatként szerepel, úgy hogy türelmet kérek mert most kezdtem csak írni és még minden nem megy elnézést kérek. Ha ezekben segítenétek meg köszönném.

L.A. · http://blog.fuggoagy.hu 2014.01.25. 14:38:54

@Mária Bársonyné Dankovics: nem kell írni sehová dátumot (a címbe semmiképp). A dátum automatikusan megjelenik, amikor élesíted. Ha átdátumoznád, akkor élesítés után válaszd az időzített bejegyzést a legördülő listában és máris megadhatsz ott egy másik időpontot.

Linda Kínából 2014.05.15. 08:05:36

Sziasztok!

Valaki tudna segíteni, hogy hogy lehet elérni azt a képfeltöltős, szerkesztős felületet, amit a fenti bejegyzés mutat. Nekem csak a betűk formázás át engedi.
Illetve amikor szerkesztek egy új bejegyzést, azt írja ki a fejlécben, hogy blog.hu (béta) Lehet, hogy összefüggésben van a kettő? Valamit be kellene még állítani?

Köszi

M

Péter Tóth 2014.05.16. 08:48:31

@Linda Kínából:

Szia,

a fenti bejegyzés első képe mutatja, hogy melyik ikonra kell kattintani. Arra gondolsz vagy a képbejegyzés post készítésére?

Linda Kínából 2014.05.16. 14:38:53

@Péter Tóth:

Szia!
A képbejegyzés post készítésére. Nekem nem ad fel ilyen opciót. Annyi lehetőség van, miután kiválasztom, hogy új bejegyzés, és kép is legyen benne, ne a klasszikus post, hogy tallózás, és a betű formázási lehetőség (normál, aláhúzott, félkövér), link beszúzás, és html. Ennyi lehetőség van, semmi egyéb. Olyan, mintha fél üzemmódban működne az az oldal, ahol a blogra a bejegyzést szerkeszteném.
Köszi

KisKirály · http://ujramegujra.blog.hu 2014.08.05. 22:36:29

Lenne hozzátok egy tömör kérdésem: hogyan lehet galériátkat illeszteni egy posztba? El vagyok veszve, nem találom az infot :(

KisKirály · http://ujramegujra.blog.hu 2014.08.06. 16:14:38

@cadix: nagyon, nagyon, és nagyon köszönöm!

Harisnyás Pimpy 2015.04.09. 14:09:29

Sziasztok! Ugyanaz a problémám, mint @Linda Kínából - nak. Meg tudjátok mondani, mi a megoldás?

polgarz . 2015.04.09. 16:00:12

@Linda Kínából: @Harisnyás Pimpy: Szia! Ez a fenti leírás a Klasszikus posztokra vonatkozik, kép posztnál azért csak egy lehetőség van, mert az a típusú poszt csak a képekre van kiélezve, ezért is van csak kevés szerkesztési opció.

RatyIT (törölt) · http://itmagazin.blog.hu 2015.05.06. 16:17:19

Üdv! Galériát hogy tudok betenni? 2012-ben tettétek ki, azóta már csak megcsináltátok nem? NapiWindows csapata

polgarz . 2015.05.07. 10:27:31

@Dániel K.: Szia! Ha a ctrl gomb lenyomásával több képet jelölsz ki, akkor megjelenik a beszúrás menüben egy olyan, hogy galéria beszúrása.

Angyal97 2015.06.06. 16:40:25

Sziasztok! :)
Elég kezdő vagyok ezen az oldalon így lenne pár kérdésem, ha valaki tudna segíteni nagyon megköszönném! :)
Előszőr is a Bejegyzéseknél, ha létrehozok egy klasszikus bejegyzést, akkor azon belül van olyan, hogy fájl feltöltése. Ott feltöltöttem egy PDF fájlt, de nem hajlandó betenni. Vagy ezt hogyan tudnám megoldani, hogy feltudjam tenni a PDT-et szöveggel együtt?
Másrészt, a felső menü résznél (Könyvek, letöltések, érdekességek) hogyan tudnám elérni, hogy ha azokra rákattintok akkor azon belül mutassa azokat a bejegyzéseket amelyeket oda be szeretnék tenni?
Erről az oldalról lenne szó: booksforuse.blog.hu
Köszönöm a választ! :)
Szép napot! :)

Kulcsár Vajda Enikő 2015.08.24. 23:58:33

helló, kérdésem h ha feltöltök egy képet miért fordítja el auomatikusan? és így csak fektetve tudnám berakni, de nem úgy szeretném.
köszi.
anyatest.blog.hu

Gianni7 2016.06.05. 10:38:33

Sziasztok!
Ha a kijelölt képeket galériaként szúrom be egy klasszikus posztnál, akkor pl. egy 35 képes galéria végigpörgetésénél az admin rész statisztikájában az jelenik meg, hogy a posztot 35-ször nézték meg.
Ez így okés? Van erre valami megoldás, hogy ne kuszálódjon össze a statisztika? Köszi!

dr0 2016.06.06. 15:29:12

@Gianni7: Szia!

Ránézünk erre kérjük szíves türelmed.

devblaszlo 2016.06.06. 15:40:50

@Gianni7: Szia, ez az elvárt működése a galériának. Azt mondjuk, hogy ha a képernyőn látható tartalom 80%-ban megváltozik az új oldalletöltésnek számít. Üdv!
Laci 

Gianni7 2016.06.06. 15:46:36

@devblaszlo: Oké, értem. Köszönöm szépen a választ!

túratárs 2016.09.08. 01:12:43

segitseg.blog.hu/2012/04/01/kep_beillesztese_bejegyzesbe_1/full_commentlist/1#c27880000

Azt hiszem ez a kérdés még mindig áll. Én is abba a jelenségbe ütközöm, hogy néhány állókép feltöltve fekvővé válik. A forgatásra a blog.hu-n nincs lehetőség, a gépen hiába forgatom, a kép döntve fog megjelenni. Mit ajánlotok ennek a megoldására? :-)

Sebestyén Nikolett 2016.09.08. 21:32:46

Sziasztok!
Abban kérek szépen segítséget, hogy ha egy posztban több képet szerepeltetek, hol tudom beállítani, hogy melyik legyen a főkép, amit megjelentet?
Köszönöm.
Niki

Ahelyisegkalapacsa 2016.09.17. 14:08:49

Hogyan lehet beállítani, hogy melyik kép (ne az első) legyen a poszt "kiemelt" képe? Lehet ilyet?
Előre is köszi!

devblaszlo 2016.09.20. 09:55:22

@Ahelyisegkalapacsa: Szia, ilyenre nincs lehetőség.

Eszti.Cs. (törölt) 2016.11.17. 00:16:10

Sziasztok!
Néhány állókép feltöltve fekvővé válik. A forgatásra nincs lehetőség (én nem találtam), a gépen hiába forgatom, méretezem, a kép döntve jelenik meg. Mit csinálok rosszul?

kalorobi 2017.01.25. 15:07:36

@Ahelyisegkalapacsa: Ez nekem is jól jött volna. Nem minden esetben a legérdekesebb képpel kezdődik a post, hanem szépen lassan épül fel. Így az első kép lehet, hogy nem figyelemfelkeltő :(
Leheet velem van a baj :)

Fischfucker 2017.02.15. 08:38:03

Nem tudom befejezni a postomat, mert a képeket folyamatosan elforgatva tölti be. a fekvő képeket 180 az álló képeket 90 fokkal forgatja el. Mikor fog működni megint a képfeltöltés? Explorer böngészőt használok.

dr0 2017.02.15. 13:40:36

@Fischfucker: Szia, Levélben ment válasz.

Epigramer 2017.03.04. 08:10:51

Sziasztok!

Ezt a kérdést nem ide kéne feltennem, de nem találtam mást. Egy egyszerű szöveget szeretnék átmásolni, és a hagyományos módon nem megy, mert a jobbklikk beillesztés gombra mindig a táblázat beillesztése ugrik elő. Se skype-ról, se facebookról, se word-bőlnem megy.
Másik: ha komplett posztot szeretnék berakni facebookról képpel, videóval, azt hogyan tehetem meg?

Epigramer 2017.03.05. 10:15:24

Oké, addig kísérletezgettem, amíg sikerült. A HTML -lehet. De hogy az egészet miért kell így bonyolítani?

dr0 2017.03.07. 15:48:05

@Epigramer: Szia, Szuper ha sikerült, ha van még kérdésed írj nyugodtan a support@blog.hu-ra.

Eloiseblackwings 2017.03.25. 17:49:13

Sziasztok! Mitől lehet, hogy a képeimet a blogban nem tölti be? :( Help!

dr0 2017.03.29. 11:43:16

@Eloiseblackwings: Szia, Ez azóta megjavult? nekem jónak tűnik, kérlek írj ha még tapasztalod a hibát. Köszi.

sEm · http://autizmusmesek.blog.hu 2017.04.08. 16:17:05

@Fischfucker: Van megoldásotok? Hiába csinálok bármit mindig fordítva teszi fel a képet.

dr0 2017.04.11. 16:17:02

@sEm: Szia, Első körben azt kéne megnézned, hogy a kép amit megpróbálsz feltölteni egy asztali képnézégetőben hogyan jelenik meg, ha ott rendben van akkor esetleg azt kéne megvizsgálnod, hogy milyen meta adatokkal rendelkezik a kép. Előfordulhat, hogy a meta adatok szerint ez egy fekvő kép csak a képnézegető szoftvered jeleníti meg úgy hogy minden rendben van, mivel automatiksuan beforgatja. Fontos tudnod, hogy a blog.hu feltöltő felületén a meta adatokat is figyeljük ezért ha abban azaz adat szerepel, hogy ez egy fekvő kép akkor rendszer annak fogja kezelni. Megoldás tulajdonképpen annyi, hogy a feltölteni kívánt képet megnyitod a képnézegetőben elforgatod 90 fokkal, rámentesz majd elforgatod úgy hogy minden megfelelően álljon, ismét rámentesz és utána próbálod meg beszúrni a bejegyzéshez.

Annikka 2017.08.31. 10:42:36

Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Mindent ugyanúgy csinálok, mint eddig, de két napja az új bejegyzésem képe nem jelenik meg a főoldalon, helyette a Blog.hu logója látható. ( A kép mérete megfelelő, a sablonhoz tartozó mappából töltöm fel)
Ha van ötletetek, előre is köszi!

Annikka 2017.08.31. 11:03:43

Ja, a blogom címe: Gyors és finom receptek

Annikka 2017.08.31. 13:40:52

Előnézetben még rendben van, élesítés után tűnik el a kép.

Jet_Pack 2017.09.01. 13:28:17

@Annikka: Szia! A mi oldalunkon van egy kis fennakadás, hamarosan rendeződnie kell addig is a türelmedet kérjük.
Ha van még kérdésed írj nyugodtan a support@blog.hu címre ők tudnak érdemben segíteni.

Annikka 2017.09.01. 18:43:01

Köszönöm, már rendeződött is.

Adri Berecz · http://www.teawithadri.com/ 2017.09.04. 15:11:44

Sziasztok, segítségre lenne szükségem. Még csak ismerkedem az oldallal, de már feltettem pár blogbejegyzést. Viszont azt vettem észre, hogy a cikkek végén az "ajánlott bejegyzések" résznél nem a cikkek kis képei találhatóak, hanem az, amit a beállítások/megjelenés/mobil sablon-nál adtam meg. Hogyan tudom ezt módosítani? Elég furán néz így most ki..
Köszönöm előre is a segítséget! :)

blknght 2017.09.04. 16:50:10

@Adri Berecz: Szia, ez egy ismert hiba, fennakadás van a rendszerünkben, igyekszünk minél előbb javítani mindent.

kalorobi 2017.11.29. 07:30:32

Sziasztok!

A blogomban többnyire túraleírásokat késztek, ezért a szövegbe ágyazok képeket (turistajeleket). A szélességét 12px-re állítom. Ez az asztali nézeten jól is néz ki, de mobillal teljes oldalszélességű a kép. Hogy tudom azt beállítani, hogy mobilon is a szövegbe ágyazottan 12px széles képként jelenjenek meg a turistajelek.
pl.: matra.blog.hu/2017/04/03/elso-tarnoca_patak_volgye

Köszönöm.

ihasz laci 2018.01.21. 13:15:49

hello,

kis segitseget kernek.

a kepek amiket feltoltok, van koztuk sajat es google keresobol bemasolt, hol megjelennek hol nem.
mit lehet az oka es, hogy lehet ezt a problemat megoldani?

Jet_Pack 2018.01.25. 20:30:19

@ihasz laci: Szia! Azt javaslom mindenképpen töltsd fel a képeket amiket a blog bejegyzésekben akarsz használni az a biztos ami a blog.hu szerverén fent van.
Kérlek írj ide a jövőben ők tudnak érdemben segíteni. support@blog.hu

Filmgyujtes21 2018.02.05. 11:19:13

Sziasztok!

Hogyan tudok Instragram fotokat megjeleniteni az oldalom? Osszekapcsoltam a blogomat a insta-val, beallitottam a tagokat is (az instan is ennek megfelelo tagokat hasznalok), megsem jelenik meg egy kep sem. Csinaltam egy proba bejegyzest is, oda beirtam oda is a tagot, de semmi sem tortenik, es segitseget sem talaltam erre a funkciora vonatkozoan.

Tudta valaki segiteni?

Koszonom elore is!

Filmgyujtes21 2018.02.05. 14:08:17

@Filmgyűjtés: OK, megvan a gond. Ha egy kepet rakok fel, siman megjelenik a foto, de ha tobbet rakok egy csoportba, akkor meg nem. Ez plugin hiba?

Valódi Nő 2018.02.07. 09:49:05

Sziasztok! Hogyan tudok smile-t beilleszteni egy posztba? A :-) helyett J jelenik meg, a :-( helyett pedig azt hiszem L.

Jet_Pack 2018.02.08. 13:30:53

@Valódi Nő: Szia! Kérlek írj ide ők tudnak érdemben segíteni. support@blog.hu (A levél tartalmazza mindenképpen a blogod pontos linkjét/elérhetőségét és az említett bejegyzést is.)

Jet_Pack 2018.02.08. 13:31:59

@Filmgyűjtés: Szia! Kérlek írj ide ők tudnak érdemben segíteni. support@blog.hu (A levél tartalmazza mindenképpen a blogod pontos linkjét/elérhetőségét)

arda 2018.02.21. 18:15:46

Egyik keresőben sem jelennek meg a blogjaim. Mintha nem is léteznének.Hol lehet a hiba?

Jet_Pack 2018.02.22. 16:04:08

@arda: Szia! Mi a blogod pontos címe?
A blogod admin felületén állítsd be mindenképpen a blogodra jellemző címkéket (Adj meg 4-5, a blogodra jellemző címkét! Enter-rel vagy vesszővel tudsz új címkét hozzáadni).
Valamint a bejegyzéseket is mindenképpen címkézd fel, a bejegyzés szerkesztő felületen minden bejegyzés alatt a címke hozzáadása mezőben tudod őket beírni.

arda 2018.02.23. 15:43:02

@Jet_Pack: Köszönöm a választ, lehet, hogy tényleg az a gond, hogy nem címkéztem. Megpróbálom, remélem sikerül.

Erich · https://www.youtube.com/channel/UCWAisSU8mRSILGzT-ShWNLQ 2018.03.11. 20:23:20

Sziasztok!
Ha a beillesztés ikonra kattintva feltöltök képeket majd blogba teszem őket akkor a képeket utána törölhetem onnan ahová feltöltöttem anélkűl,hogy a blogból eltünne?
Köszi.

Jet_Pack 2018.03.12. 18:47:35

@Erich: Szia! Ha a kép beszúrásra mész majd feltöltesz egy képet és azt utána beilleszted egy bejegyzésbe akkor az a kép a blog.hu szerverén tárolódik, ha ezt a képet utána kitörlöd akkor nem lesz meg a kép forrása a bejegyzésben. Kérlek a jövőben írj ide ők tudnak érdemben segíteni. support@blog.hu

KD Dóra 2018.09.05. 18:14:01

Sziasztok! A képbeillesztése után hogyan tudom azt elfordítani?

Jet_Pack 2018.09.12. 16:43:03

@KD Dóra: Szia! A bejegyzés szerkesztőben sehogy nem tudsz képet elforgatni.
Ha a feltöltött képet esetleg feltöltés után elforgatva látod megjelenni a blog.hu kép adminjában/a bejegyzésben akkor a megoldás az lenne, hogy az általad használt képeket megnyitod bármilyen képszerkesztő programba vagy akár csak simán a paint-be és ha megfelelő pozícióban van, minden módosítás nélkül nyomsz egy mentést a képre és utána feltöltöd, ekkor már nem fogja behúzni a kép eredeti orientációját (meta adatait) a bloghu képfeltöltője és így megfelelően fognak kinézni a képek a beillesztéskor is!
Kérlek a jövőben írj ide ők tudnak érdemben segíteni. support@blog.hu

Rigóczki Csaba 2019.05.13. 23:06:19

Olyat nem lehet, hogy a vezetőkép a sajátom legyen? konkrétabban: ha posztolom pl fb. akkor a kép a narancs színű "BLOG" felirat. Ezt szívesen cserélném egy szép képre.

TrueFood 2019.05.15. 10:30:34

@Rigóczki Csaba: Kattints a bejegyzés szerkesztésére. A szerkesztőfelületen jobb oldalt találod a kinyitható, Ajánló kiemeléshez dobozt. Itt tudsz beállítani borítóképet.

Kérlek, a jövőben írj erre a címre, ők tudnak érdemben segíteni: support@blog.hu
Köszi!

275 · http://www.youtube.com/krisztusa 2020.05.26. 14:42:19

Hűhah!Már majdnem eljutottunk 2020-ba! Aztaa,
és akkor még az Én képes problémámról nem is hallottatok!Sajnos nem tudtam eccerűen rájönni, minek vagy Mi jáccadozik velem de egyfolytában hogy a totálba jól feltöltött képek eccer ott vannak másszor nincsenek ott és az egész meg elcsesződik és tönkrevágódik,hogy "inkább" egyáltalán ne láccódjanak , akármekkora méretben is méretezem át, Aztán nézem,hogy A sima Kép-es megjelenítésben nincsen probléma viszont a "Klasszik"opcióban az egésznek annyi.Ez számomra aki semmit sem ért a html-hez egy valódi ciki! Márcsak az kellett, hogy akit megkértem hogy segítsen, az az eddigi leghülyébbnek mutatkozott a képek feltöltésének probijai terén.amennyire hanyag nemtörődöm hozzánemértő hülyével még nem találkoztam a kiszabott Nyeten. Úgy gondolom talán az első első oldalamat át kell szabnom a " Klasszik" képelhelyezésről a "Képi" elhelyezésre.Még az amit megpróbálhatok max.Egyébkéntt elvisz a téboly, ezen megjelenik-/ nemjelenik meg -játék kapcsán.Köszi! 2020krisztusa.blog.hu

TrueFood 2020.05.26. 16:00:27

@275: mint az előző kommenteknél is biztosan láttad, írj kérlek a support@blog.hu- ra, az egyedi problémák kezelésére az a felületünk áll rendelkezésre. Köszönjük!

G. Eszter 2022.03.31. 16:46:14

A cikk elejére beillesztett kép miért nem jelenik meg a blogom főoldalán? Csak egy kis ikon látszik helyette - olyan, mint amikor nem lehet betölteni az adott képet-, csak nem tudom, miért. Mit tudok csinálni, hogy rendbe jöjjön?
süti beállítások módosítása