Blog.hu segítség

Klasszikus poszt szerkesztése

Ha klasszikus posztot szeretnétek készíteni, akkor első lépésben az új bejegyzésnél kattintsatok a klasszikus gombra:

Ezt követően pedig a lépések a következők:

Ezeken túlmenően az "Egyéb beállítások"-nál tudjátok megadni a szerző címét, ha többen szerkesztitek a blogot, vagy itt tudjátok beállítani a kommentezést is, amely a következők lehetnek:

  • Nyitott - amikor a regisztrált felhasználók hozzászólhatnak a bejegyzéshez
  • Zárt - már nem lehet hozzászólni a bejegyzéshez, de az addigi hozzászólások még látszanak
  • Letiltva - ilyenkor nem lehet hozzászólni az adott bejegyzéshez

További posztok a témában:

Kép-, videó-, linkposzt szerkesztése

 

tovább

A bejegyzés trackback címe:

https://segitseg.blog.hu/api/trackback/id/tr394270310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

L.A. · http://blog.fuggoagy.hu 2013.05.22. 11:25:21

@sEm: igen, a szerkesztő felületen átállítod időzítettre és beállítod a dátumot

sEm · http://autizmusmesek.blog.hu 2013.05.22. 19:57:19

@L.A.: Köszönöm, így már megtaláltam.

gabor.fuleki 2013.06.01. 12:01:18

Sziasztok,

az eddigi posztokkal semmi baj, a legújabbat viszont annyira balra tördeli, hogy nem is látszik a kezdete, vagy belelóg a (sablon) háttérképbe, és így olvashatalan..
Képek is vannak beszúrva (ahogy eddig), lehet ez okozza a problémát?

Köszi,

FG

gabor.fuleki 2013.06.01. 12:05:23

Most kimásoltam CTRL C majd CTR V és jó lett..
Lehet a képeknél a másolás. beilesztés nem működött, tehát, fel kell tölteni mindenképp? Vagy a poszt egy részének betűformázása zavarta meg? (kisbetűs, dőlt)

SimonyiBalázs 2013.06.05. 19:15:11

sziasztok, kis segítséget kérnék, az utóbbi időben a blogom nem hajlandó vázlatot csinálni egy posztból, hanem azonnal élesíti, így csak az időzítő funkcióval van lehetőségem arra, hogy ne jelenjen meg egy poszt rögtön. Mit tudok tenni? köszi.

Miskolc régen és ma 2013.07.13. 11:47:35

Sziasztok!

Valószínűleg én is, nem kicsit triviális leszek, de ezekkel a HTML-es sztorikkal egyelőre nem tudok boldogulni. Van a blogom, egy blog.hu-s sablonnal, amit szeretnék felturbózni, legyen rajta fejléc, egyedibb kinézet...stb. De egyelőre még az is problémát okoz, hogy a főoldalon a bejegyzéseimnek csak az eleje látszódjon, ne az egész, mert elég a blog témájából adódóan elég hosszú bejegyzéseket írok, nem kevés képet felhasználva, így nem szeretném, hogy a főoldalon minden bejegyzés látható, legyen, hanem csak pl. "bővebb"-re kattintva. Ez megvalósítható? A válaszotokat előre is köszönöm! Egyébként a blog egyedi kinézetének szerkesztéséhez találok valahol valami leírást?

dr. Kiss Dániel Bálint 2013.08.15. 14:07:01

Sziasztok !

Egyelőre még csak az első bejegyzés vázlatát pofozgatom, de hiába írok alcímet, ez már nem jelenik meg az előnézetben. Kaphatok egy kis segítséget? Előre is köszönöm.

Filmelemző_ · filmelemzoiro.blog.hu 2013.08.23. 00:29:14

Sziasztok!
Egy kérdésem lenne: egyszerű, klasszikus bejegyzésnél, hogy lehet megcsinálni azt, hogy a felhasználói felületen ne a cikkek teljes terjedelme jelenjen meg, csak egy része, és a "tovább" linkfeliratra kattintva jelenjen csak meg a teljes bejegyzés? Ez azért jó, mert a látogató a cikkeken végighaladva több címet láthat, nem áll görcsbe a keze, mire végigtekeri az összeset (mivel minden cikk teljes terjedelmét végig kell hajtania)!
Köszi előre is a választ!

Filmelemző_ · filmelemzoiro.blog.hu 2013.08.23. 14:03:23

@apogany: Köszi, de a link amit adtál nem működik sajnos. Ezt írja ki: "Sajnos nincs megjeleníthető bejegyzés."

Filmelemző_ · filmelemzoiro.blog.hu 2013.08.23. 14:11:37

@apogany: Ez a bejegyzés már nem érhető el sajnos! Lehet, hogy törlésre került. Végül is 2007 -es, elég régi!

Filmelemző_ · filmelemzoiro.blog.hu 2013.08.23. 14:20:17

@apogany: Annyit azért találtam, hogy minden egyes posztnál a forráskódba kellene beszúrnom a <!--more--> taget szöveget. De hogy tudok én írni a forráskódba???

apogany 2013.08.23. 14:22:42

@Expertus: jajjmiért..
mindenesetre a HTML szerkesztése gombra kattintva a kódba szúrd be a <!--more--> taget oda, ahol elvágnád a szöveget!

Filmelemző_ · filmelemzoiro.blog.hu 2013.08.23. 14:55:10

@apogany: MŰKSZIK!!! Király Vagy! Köszi szépen! Szuper! A jóistenke áldjon meg apogany! Köszi, köszi, köszi!!! :-)

Filmelemző_ · filmelemzoiro.blog.hu 2013.08.23. 21:09:57

@apogany: Lehet, hogy hülye kérdés, de előfordulhat, hogy ha a cikkeimbe elhelyezem ezeket a linkeket (tovább gomb), az belassítja az oldalt? A betöltését. ugyanis bár lehet, hogy csak véletlen egybeesés, de a linkek elhelyezése óta érezhetően lassult az oldal betöltése. Hülyeség?

Evana 2013.09.14. 21:10:57

Sziasztok. Lehetséges, hogy valaki kérdezte ezt már, nem olvastam el hirtelen minden hozzászólást, inkább kérdezek.
A problémám, hogy a blogra ahova írok, általában megírom a posztokat, vázlatban hagyom és aztán egy másik szerző élesíti (ez a megegyezésünk). Élesítés után azonban nem tudok hozzáférni a posztjaimhoz, nem tudom szerkeszteni őket, mert azt mondja, hogy nincs jogosultságom ahhoz a művelethez.
Nem értem ezt, és a többiek sem értik. De lehetséges, hogy csak bénák vagyunk, nem tudom, de csak megkérdezem már ezt, mert nagyon zavaró ez most már nekem.

Evana 2013.09.17. 14:18:06

Oké, az előző kommentem tárgytalan. Probléma megoldva, és feltárva az oka: simán bénák voltunk. :D

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2013.09.24. 07:47:28

Lenne egy problémám. Az előbb próbáltam publikálni az új bejegyzésemet, de a blog főoldalán csak akkor volt látható, hogyha be voltam jelentkezve. Amint kiléptem, eltűnt a főoldalról, de amúgy meg elérhető volt, például az archívumból, mint legfrissebb bejegyzés. Azóta kitöröltem a posztot, viszont ha bejelentkezem, nekem ugyanúgy kiteszi a főoldalra. Szóval jól össze vannak kavarodva a dolgok.

Simonfi Kati 2013.09.30. 22:46:18

Sziasztok!
Már másodszor járok úgy, hogy a mentés gombra kattintva, ahelyett, hogy mentene, egyszerűen elfelejti az egész bejegyzést. Mindenhonnan eltűnik, mintha kitöröltem volna. Ez elég bosszantó, főleg, mert mind a két alkalommal hosszú posztot tüntetett el. Lehet tenni valamit ennek a megelőzésére?

Aldaril 2013.10.01. 00:24:20

Harmadszor. És ma kétszer játszotta el velem. Van rá mód, hogy valahogy visszahozzam?

Simonfi Kati 2013.10.01. 22:11:27

Úgy nézem nehezet kérdeztem. :(

L.A. · http://blog.fuggoagy.hu 2013.10.01. 22:45:01

@Simonfi Kati: azt javaslom, mielőtt bármit megnyomsz, a megírt szöveget másold (Ctrl C), és ha elszáll, csak beilleszted, nem vész el.

Simonfi Kati 2013.10.02. 09:38:36

Na igen, a háromból egy ezzel a módszerrel menekült meg, tök véletlenül, csak gondoltam van erre valami más megoldás is, de ezek szerint nincs. Azért köszönöm.

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2013.10.10. 23:48:58

@Simonfi Kati: Böngésző gyorsítótárból esetleg vissza lehet hozni, bár ezt így két hét távlatából nem tartom reálisnak. A jövőben esetleg pipáld ki az automatikus mentést szerkesztő nézetben, ha eddig nem tetted meg.

Mindenesetre úgy néz ki ez kezd egy általános hiba lenni a blog.hu-n, mi is most futottunk bele, de mástól is hallottam már ilyet.

tizmedve 2013.11.20. 21:13:49

Hogyan/hol tudom a CSS-t szerkeszteni, ha a betűméretet szeretném megváltoztatni?

tizmedve 2013.11.21. 09:04:15

@L.A.: Köszi! - de a megadott helyen (a képen piros nyíllal jelölt) átállítottam a betűméretet, és nem történik semmi. :(

L.A. · http://blog.fuggoagy.hu 2013.11.21. 09:33:34

@tizmedve: nyehehe sorry, tényleg, volt egy másik ami felülírta a 301. sorban:

screencast.com/t/V8iZhFF1bn

Gáspár Róbert ZMTE · http://www.zmte.org 2014.01.19. 16:07:25

A kérdés nálam is hasonló.
Hogyan/hol tudom a CSS-t szerkeszteni, ha a betűméretet és a típust szeretném megváltoztatni?

Köszi.

szAida 2014.01.27. 13:07:25

Sziasztok, nem találtam az interneten választ arra, hogy meg tudom-e csinálni a blog.hu-n vezetett blogon, hogy az egyik bejegyzés úgymond "fő" bejegyzés legyen és mindig a legelsőként jelenjen meg? Az utána következő postok természetesen időrendben, ahogy általában. Megcsinálható? Ha igen, hogyan? Köszi

L.A. · http://blog.fuggoagy.hu 2014.01.28. 09:30:45

@szAida: mindig a legfrissebb bejegyzés van legfelül.
ezért ha mindig átdátumozod azt a "fő" bejegyzést, amikor újat raksz ki, fent tarthatod a blog elején.

de rá fogsz jönni hamar, hogy ennek semmi értelme.

ha lesznek olvasóid, ők nem akarják majd mindig ugyanazt olvasni, és nem fogják látni, ha frissül a blog.

ha van valami fontos mondanivalód, tedd be egy oldaldobozba - szerintem.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.01.28. 09:57:53

@szAida:

Beállításokban az "Állandó oldalak" nem jó? Én nem próbáltam, de mintha az arra lenne.

L.A. · http://blog.fuggoagy.hu 2014.01.28. 10:09:17

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: nem, az nem erre való. pont ellenkezőleg, az állandó oldal állandóan NEM látszik :)
létezik, linkelhető, olvasható, de nem jelenik meg a posztok között.

JTom · http://ritkanlathatotortenelem.blog.hu 2014.01.31. 12:35:12

sziasztok! segítségre lenne szükségem.
a RITKÁN LÁTHATÓ TÖRTÉNELEM BLOG-on néhány olvasó jelezte (50+1 klasszikus hollywoodi plakát bejegyzés), hogy a háttérrel valami baj van (nálam semmi gond-Chrome):

"A háttérrel az a baj, hogy a Csak kétszer élsz James Bond plakátnál átvált feketére a háttér, az eredeti montázsos ott végetér.
Aztán, a komment résznél pedig kifehéredik. Kétségtelen, hogy a temérdek kép miatt "lefolyt" a háttér. Vagy azt kell változtatni, vagy limitálni a poszt képekkel telített magasságát, 50 már sok neki.

Ha meg legörgeti az ember a gördítősávval alulra a kommentrészhez felülről haladva nagyobb sebességgel, a megjelenítés kicsit bugossá válik, egy pillanatra a fehér szakasz jobban feltűnik.
Ja igen, és így a kommentek rész is gáz lett, mert fekete háttérre kerül a barnásszürke szöveg, kvázi olvashatatlan"

Előre is köszönöm a segítséget!

Lucy88 (törölt) 2014.03.23. 10:58:41

Mit csináljak, ha azt írja ki, hogy nincs dátum? Nem értem, pedig elvileg minden jól van beállítva. De csak az első bejegyzésemnek adott dátumot, az azóta írottaknak nem...

Lobra · http://ross-satyr.blog.hu 2014.04.09. 15:31:10

Hogyan lehet elérni, hogy akár egy szövegszerkesztőből bemásolt, akár a szerkesztő ablak fejlécéből megnyitott táblázatnak rácsvonala legyen? A képpé alakítást kissé körülményesnek érzem.

Köszönöm a segítséget.

Péter Tóth 2014.05.17. 14:20:43

Sziasztok!

Mi arra a megoldás, hogy egy sima szöveges bejegyzésnek legyen egy kiemelt képe?

Arra gondolok, hogy látok sok olyan blogot, ahol az adott bejegyzésnek van egy képe a főoldalon. Láttam olyat is, hogy maga a kép nem is szerepel a bejegyzésben.

Kérek szépen segítséget.

Ross Satyr 2014.05.30. 11:06:47

Csatlakozom "másik önmagamhoz". Április eleje óta nem kapok választ a kérdésre: hogyan érhető el, hogy a táblázatnak rácsvonala legyen?

polgarz . 2014.06.01. 00:25:13

@Ross Satyr: @Lobra: Egyelőre a szövegszerkesztőben direktben nem tudod beállítani a keretet, de van más megoldás, a html nézetben (a html gombra kattinva) ha beírod a <table taghez, hogy border="1", megjelenik a keret annál a táblázatnál.

polgarz . 2014.06.01. 00:28:15

@Péter Tóth: Szia! Van egy speciális blh tag, a post_first_img, amit a sablonod szerkesztésénél a <postloop></postloop> tagek közé beírva minden posztnál megjelenik a posztban lévő első kép. használata: <blh:post_first_img width="szélesség px" height="magasság px" />

Ross Satyr 2014.06.01. 07:39:18

@polgarz: Köszönöm, működik! :)

Kitty_0731 2014.06.14. 21:47:11

Sziasztok! A kérdésem nagyon egyszerű....hol tudom a blogom sablonját megváltoztatni? Sajnos nem találom sehol, sem itt sem pedig ott. Több mint valószínű, hogy csak az én figyelmem kerülte el, de jó lenne, ha válaszolnátok. Köszönöm

apogany 2014.06.16. 13:01:15

@Kittyicske: Admin -> Beállítások -> Sablonok
Ha nincs még saját sablonod, le kell másolnod egy gyárit, utána már szerkesztheted.

Szép Élet 2014.06.25. 09:46:55

Sziasztok!
Biztos buta kérdés, de most ismerkedek a bolg.hu-val...
Hol és hogyan tudok rovatok létrehozni, a bejegyzéseimet külön rovatokban megjeleníteni?
Előre is kösz annak, aki segít!

apogany 2014.06.25. 13:22:47

@Szép Élet: Prefixált címkéket kell megadnod a megfelelő posztokhoz.
A prefixált címke előtt van az a prefix, ami a rovatok oldaldobozban be van állítva.
Ez alapértelmezetten az r betű.
A prefixet kettősponttal kell elválasztani a címkétől, így:

r:címke

Ha több rovat-oldaldobozt szeretnél létrehozni, különböző rovatokkal, akkor ezekben más-más prefixet kell használnod, ezt magában az oldaldobozban adhatod meg.

Szép Élet 2014.06.25. 21:01:45

@apogany: Köszönöm! Nekifogok ;)

Szép Élet 2014.06.25. 21:11:28

@apogany: jaj! Valamit nem jól csinálok... Ha így adom meg a cimkét, ahogy írtad, akkor a mentéskor eltűnik a címke, és a posztom sem a rovatok között jelenik meg.
Mire nem figyelek?

Szép Élet 2014.06.25. 21:27:34

@apogany: Visszavonom! Valami már sikerül. Csak én mást vártam :) Azt reméltem, hogy az oldaldobozban a poszt címe fog megjelenni, nem a címkék.
Ezt nem lehet megoldani?

Oldfan 2014.07.03. 08:25:53

Üdv!

Valami nem stimmel, ami eddig működött. Adminként hiába próbálok törölni pár kommentárt. Úgy tűnik, rendben törlődnek, de a következő belépésnél újra megjelennek. A "Szamurájfilmek" blognál van ez a gondom. Mit kell tennem, átállítanom? Vagy nálatok a megoldás?

zsuzsa.frisnyak 2014.07.05. 07:41:05

Tudnátok nekem segíteni?

Klasszikus posztba nem tudok linket beemelni, pontosabban szólva a beemelt link nem válik élővé. Azaz nem lesz kék színű és aláhúzott. Mit tegyek?

Oldfan 2014.07.24. 11:41:31

2014. 07. 03-án tettem fel egy kérdést. Emailt is írtam az ügyben. Mindenki nyaral?

studentka 2014.08.15. 10:02:17

Sziasztok! Én azt szeretném megtudni, mivel új vagyok ebben a témában, hogyan lehet egy bizonyos létező blogban új posztot írni, ha nem én vagyok a blog készítője\szerkesztője?

cadix · http://www.blog.hu 2014.08.15. 11:16:50

@studentka: Sehogy. Más blogjába nem írhatsz, csak oda, ahol legalább tag státusszal rendelkezel.

Emilil13 2014.08.30. 16:53:59

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni, én még új vagyok, és nem tudom hogyan kell külön bejegyzéseket írni külön menübe, hogy egy menübe csak egy féle bejegyzés szerepeljen és hogy egyáltalán oda tegye (:

Oldfan 2014.09.04. 06:59:15

Mint blogszerző, továbbra sem tudom törölni a feleslegessé lett válaszomat. Egyik törlési funkcióra sem reagál. A rendszer ugyan kiírja, hogy a kimoderálás megtörtént, de nem ez a helyzet. Bár válasz nem jött az előző bejegyzéseimre sem, azért talán elolvassa valaki. Sőt, megoldja.

polgarz . 2014.09.04. 10:36:34

@Oldfan: Hello!
Kerlek irj a support@blog.hu-ra, es ranezunk a problemara!

Oldfan 2014.09.04. 11:41:13

@polgarz: Megtörtént. Köszi a jelzést.

kisörDög 2014.09.04. 16:19:34

Nagy gondban vagyok!!! Néhány napja életemben először én is indítottam egy blogot, de sajnos senki által nem látható!

Pontosítok:

Ha bemásolom az URL címét a meglevő két (élesített) írásaimnak a google-ba, akkor előjön az oldal. Viszont ha csak simán beírom a keresőbe, akkor híre sincs sehol, 0 találat. Se az írás címére, se másra.

Hozzáteszem, se Facebookom nincs, se más, én csak régóta be vagyok regisztrálva ide, néha kommentelek, most meg csak készítettem egy blogot, semmit nem állítgattam összevissza, csak megírtam az írást és élesítettem.. Viszont szeretnék nem csak magamnak írni, jo lenne ha más is olvashatná.

Hol a baj??

polgarz . 2014.09.04. 16:32:02

@kisörDög: Szia! A keresoknek idot kell hagyni, hogy megtalaljak a blogodat! Legy turelemmel, hamarosan megjelenik. :)

Antal Zsolt 2014.12.26. 04:20:25

Sziasztok, mobilról illetve tabletről miként tudok szöveget másolni a bejegyzésablakba? CTRL+V működik fizikai billentyűzeten, de mobilon ilyen nincs!

L.A. · http://blog.fuggoagy.hu 2014.12.26. 15:20:13

@Antal Zsolt: hogyne lenne, egy kis ikon jelenik meg a másoláshoz, amint kijelöltél egy szöveget.
miután kijelölted és beillesztenéd valahová, hosszabban nyomod, akkor meg megjelenik, hogy "beillesztés"

Antal Zsolt 2014.12.26. 16:17:25

@L.A.: köszönöm, ezt a beillesztés dolgot ismerem én is, de itt nem működik! :) Sem táblán, sem mobilon, akár firefox-al, vagy chrome-al próbálom, akkor sem! Egy táblázat, vagy mifene jön ki hosszantartásnál, és nem pedig a beillesztés gomb. Ezért szerettem volna megoldást találni a problémámra. :) Asztali gép, laptom, nem mindig van a közelemben, így legtöbbször táblán tölteném fel a kész írásaimat, de sajnos így képtelen vagyok.

L.A. · http://blog.fuggoagy.hu 2014.12.26. 16:41:54

@Antal Zsolt: jéé tényleg. Sosem posztoltam még mobilról - ezek szerint.

durvalópokróc 2014.12.29. 20:57:10

Üdv.
Azt hogy tudom megcsinálni, hogy a legrégebbi bejegyzésem kerüljön legfelülre?

köszi

elD 2015.02.07. 23:24:11

Sziasztok. Kezdő vagyok és segitséget kérnék. Gyárisablonnal indítottam a blogot. a megosztási ikonokat bepipáltam és elmentettem, mégsem jelennek meg a posztoknál. Mi lehet az oka? Changing seasons a sablon.
Köszönet.

polgarz . 2015.02.08. 21:27:50

@elD: Hello! Kapcsold ki az adblockot, és megjelenik ;)

gus 2015.02.15. 11:51:34

Kedves Blog.hu csapat!

Olyan lehetőségen nem gondolkoztok esetleg, hogy az időzített posztok listáját naptárnézetben is meg lehessen nézni és szerkeszteni lehessen? Így szükség esetén könnyebben át lehetne rendezni a már ütemezett posztokat.

Üdv.

gus

polgarz . 2015.02.16. 12:07:24

@gus: Szia! Ilyen jellegű fejlesztés jelenleg nincs beütemezve, de mint ötlet, szívesen fogadjuk, köszönjük!

gus 2015.02.16. 12:54:37

Szia! Én köszönöm, ha esetleg valamikor a közelebbi vagy távolabbi jövőben sort tudtok rá keríteni.

Üdv.

Gus

zsuzskamano 2015.02.27. 11:11:10

@apogany: Más link nincs esetleg, ugyanez a gondom, de választ nem találok.

zsuzskamano 2015.02.27. 11:22:39

Sziasztok! Törölni akartam az előző kommentet de nem megy... A kérdésem a következő lenne. Csinálok egy menüt, hogy majd oda fogom írni az összes bejegyzésem. A hajam már égnek áll, de minden bekerül abba a menüpontba (még a nyitóoldal bejegyzése is, amit én nem oda akarok tenni). Nem lehet valahogy áthelyezni a szokásos bejegyzéseket? Ha állandó oldalt csinálok, akkor nem tudok új bejegyzést tenni, csak új állandó oldallal, nem? Mit rontok el? :(

polgarz . 2015.02.27. 11:44:18

@zsuzskamano: Nyugodj meg! Egy darab menüpontod van, aminek a "gondolataim" cimkét állítottad be, és 1 darab posztod van, aminek szintén a "gondolataim" cimkét állítottad be, azaz a menüpont alatt az látszódik, aminek kell. Szóval nem értem, mi a probléma :) De küldj emailt a support@blog.hu-ra inkább, ha továbbra is probléma van!

zsuzskamano 2015.02.27. 12:43:16

Igen,mert ha újat szeretnék, akkor rögtön elállítódik minden, így inkább így hagytam, míg meg nem oldom valahogy. :) Köszi, azt hiszem jobb, ha oda írok :D

tideQ 2015.03.11. 12:20:40

Részben teljesen kezdő, részben abszolult amatőr vagyok. Kérdésem: a blogom szövegébe hogyan kell betenni egy internetes hivatkozást úgy, hogy aki olvassa csak rákattint, és már Meg is nyitotta?

polgarz . 2015.03.16. 10:20:35

@Kukorelly Edit: Szia! Valahol el kell kezdeni :) Beírod a szöveget, amire kattintva szeretnéd, hogy átugorjanak a hivatkozásra (például: kattints ide), majd kijelölöd ezt a részt, és a szerkesztőablakban felül az alsó gombsorban bal oldalt találsz egy kis láncszemet, arra kattints, és innen már menni fog! :)
Sok sikert, ha valami nem megy, kérlek írj a support@blog.hu-ra!

Túravezető 2015.04.28. 14:32:44

Sziasztok!

Van bármilyen méretbeli korlát egy bejegyzésénél? Pl. képek száma, mérete, poszt teljes mérete stb.
Már korábban is előfordult, hogy eltűnt a bejegyzésem vége és most újra előjött. Miután a szöveggel kész lettem elkezdtem beszúrni képeket (galériákat) az indafotótól és a negyedik galéria beszúrása után a bejegyzés vége eltűnt. A galériák beszúrásának sorrendje nem számít és összesen 97 kép van bennük.

Előre is köszi a választ.

AnicasubRosa · www.lepcsankparty.blog.hu 2015.10.31. 16:53:40

Segítséget kérek, a lepcsankparty.blog.hu egyik szerzőjeként: a kommentek elküldése után hibaüzenet jelenik meg.Igaz, a komment is átmegy, de zavaró. Megbirizgálnátok?

Köszi :)

polgarz . 2015.11.02. 10:28:26

@AnicasubRosa: Szia! Milyen hibaüzenet jelenik meg?

AnicasubRosa · www.lepcsankparty.blog.hu 2015.11.02. 22:13:15

@polgarz: "Hiba történt a komment elküldése során, kérjük, próbáld meg újra!"

NalamiHUN (törölt) 2015.11.30. 18:42:58

Hogy lehet megoldani, hogy ha egy mondat után entert nyomot, ne legyen ott hézag?

NalamiHUN (törölt) 2015.11.30. 18:43:43

@NalamiHUN:

bocsánat, rosszul írtam:

Hogy ne legyen hézag a két sor között?

polgarz . 2015.12.01. 10:04:20

@NalamiHUN: Szia! Shift+enter a sortörés. Sima enterrel új bekezdést kezdesz.

Könyvélvező 2016.03.05. 16:06:37

@apogany: Szia, én tényleg nem találom a választ arra, hogyha egy bejegyzésnél megadom az alcímet, akkor az miért nem jelenik meg előnézetben. De úgy látom, élesítés után sem. Kösz előre is!

apogany 2016.03.09. 08:46:04

@Könyvélvező: nem minden gyári sablonban van kivezetve az alcím.
Saját sablonként szerkesztve a <blh:post_subtitle/> taggel ki tudod rakni.

Fárosz hajtója · http://krumplishal.blog.hu 2016.07.02. 14:55:20

@apogany: ez számomra nem egyértelmű, kérnék kis segítséget. Én is szeretnék alcímet kitenni, de a blogon nem sikerül. Ezt a teget hova kell beillesztenem, hogy kitegye? Előre is köszi.

Columba · http://jehovatanui.blog.hu/ 2016.10.12. 19:03:11

Sziasztok!

Kérdésem az lenne, hogy van-e lehetőség, illetve ha igen, hogyan, a kommentek előmoderálásának bevezetésére? Azaz, hogy lehetne ugyan kommentelni, de a hozzászólások csak valamelyik szerkesztő külön jóváhagyásával jelenhetnének meg ténylegesen a blogon? Előre is köszönöm a válaszokat!

dr0 2016.10.13. 15:29:01

@Columba: Szia, Az elő moderáció csak akkor fog működni, ha bloghu komment rendszerét használod, tehát a facebookos komment rendszerrel nem fog menni. Itt tudodbeállítani: jehovatanui.blog.hu/admin/settings/general és ezt kell keresned: d.pr/i/vanC

a nagy zselatini 2017.05.03. 00:39:59

Sziasztok, a bejegyzesem szovege miert log bele a jobb oldalt levo menupontokba? Koszi szepen!

blknght 2017.05.04. 16:19:17

@a nagy zselatini: Szia, nem látunk ilyen hibát. Egy képet küldenél kérlek a support@blog.hu-ra? Köszi
süti beállítások módosítása