Blog.hu segítség

Hogyan tudok oldaldobozt hozzáadni, szerkeszteni?

A blogotok admin felületén a Beállítások/Oldaldobozok menü fülre kattintva tudtok oldaldobozt hozzáadni, valamint szerkeszteni azok elhelyezését. A keltetőben (középső oszlop) találjátok meg azokat az oldaldobozokat, melyeket szeretnétek megjeleníteni a blogotokon. Az elemeknél a plusz ikonra kattintva tudjátok lemásolni/létrehozni a számotokra megfelelő oldaldobozokat.

A másolás után húzzátok a lemásolt elemet húzzátok a számotokra ideális helyre (bal vagy jobb hasáb), ugyanis ezek ott fognak majd megjelenni. Miután a jobb vagy bal hasábba húztad a dobozt, a rendszer automatikusan menti az elhelyezkedést

tovább

A bejegyzés trackback címe:

https://segitseg.blog.hu/api/trackback/id/tr664284443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Betti2B · http://bojli.blog.hu 2013.03.09. 07:40:29

kedves support, már van vagy két hete is hogy írtam a support kukac blog pont hu-ra egy levelet kettő problémával, sajnos senki nem válaszolt rá!!! megértem, hogy ki kell várni a sorát az embernek, de két hét??
azért oda írtam, mert nem akartam a kérdéseimet a témához nem illő bejegyzéshez írni, most mégis azért írok ide, mert már nem győzöm kivárni a választ, és lehet, hogy valaki tudna segíteni.
Az egyik probléma, hogy a bunker nevű sablont használom, mely kékes színű, a színkódokat átírtam random szerűen több helyen nekem tetsző zöldes árnyalatokra, viszont a bejegyzések címei, és az oldaldobozok címei továbbra is kékek, ehhez szeretnék segítséget kérni, hogy hol tudom ezeket átírni pontosan. A következő amiben segítséget kérnék, hogy a saját blogcímemet ha beírom a google keresőbe, hogy bojli.blog.hu nincsen sehol, a blog.hu per blogtags stb oldal jön be első helyen. Nem értek hozzá, hogy miért nem lehet a pontos címet beírva a google-ba megtalálni a blogot, kizárólag a címsorba írva www.bojli.blog.hu. lehet megnyitni a blogot SEGÍTSÉG!!!!!!

support.inda.hu · http://inda.hu 2013.03.10. 23:21:43

@bojliteszter: szia, ha random szerűen írod át, akkor random szerűen lesz zöld. ez normális működés.

ha máshogy nem hát a firefox böngésző firebug kiegészítőjével nagyon klasszul meg lehet találni, hogy a css-ben mi mit módosít. ha már mindenképpen kísérletezni szeretnél...

screencast.com/t/ru5wBUaZik4n

egyébként ha valaki pontosan ismeri a blog URL-jét, akkor miért írná be a Google keresőjébe?
erre való a címsor.

mindemellett a kérdés mégis jogos, mert ha már beírod, akkor igenis meg kéne jelennie a találatok között (elsőként)

Loname 2013.03.28. 08:00:30

Kérek szépen visszajelzést, hogy megérkezett-e a kérésem a freeblogról való importálásról (dohogoblog.freeblog.hu)

Dragonovics 2013.04.03. 11:16:15

Olyan kérdésem lenne, amit itt már más is korábban feltett,de választ nem találtam rá, hogy mi van akkor, ha olyan sablont választottam, amiben nincsenek oldaldobozok, de én szeretném belevarázsolni?
dragonovics.blog.hu/

SNor 2013.04.05. 16:38:39

Oldaldoboz bevarázslása kicsit komplikált lehet, de nem lehetetlen.

1.
Alapesetben nézd meg, hogy a sablon HTML részénél szerepel e mondjuk ilyesmi :

<div id="leftWrapper"><div class="leftIn">
<blh:leftboxes />
</div></div>

Ahogy látom igen.

2. CSS résznél keresd ki, ezt:

div#leftWrapper {
width: 0px;
border: 0px;
float:left;
display: none;
}

Ilyesmi, vagy hasonló ha megvan kommenteld ki a displayes sort így:

/* display: none; */

Mentés, nézd meg az eredményt. Ha megjelenik a tartalom, de szét van esve, akkor CSS-ben kell még finomhangolni. Nézd meg a rightWrapper beállításait, és az alapján másold átabal oldalra is.

Gond lehet a mainWrapper szélességével még. Azt lehet érdemes lesz a leftWrapper szélességével csökkenteni.
Üdv:S

coppelia 2013.04.28. 13:13:28

A Beállításokban előmoderációt állítottam be, de amikor az Összefoglalóban el akarom fogadni a kommentet, az jelenik meg, hogy nics jogosultsága a művelethez. A Kommenteknál pedig egyáltalán nem látszik a komment szövege. Ha átállítom éles kommentre, akkor meg sehol nem látoma kommentet. Mit csináljak, hogy működjön?

AnicasubRosa · www.lepcsankparty.blog.hu 2013.06.09. 15:24:06

Kedves Support!

A posztokhoz érkező kommenteket valamiért furcsán tördeli a rendszer. Tudnál segíteni, hogy ne csússzanak szét?
És még egy kérés: ( ha már kér az ember, hadd legyen pofátlan :D ) betűméretet, vagy -típust is szeretnék módosítani, mert a jelenlegi nagyon aprócska. léccciii.....:D

AnicasubRosa · www.lepcsankparty.blog.hu 2013.06.09. 15:42:01

@AnicaSubRosa: megoldottam,másik sablonnal...közel sem olyan szép, de praktikusabb.

sEm · http://autizmusmesek.blog.hu 2013.06.18. 11:31:33

Tudna valaki segíteni nekem, hogy a Bejegyzések oldaldobozom miért nem frissül ha felteszek új posztot? Előre is köszönöm.

bergerdaniel · http://ujkurir.blog.hu 2013.06.30. 01:49:13

Nekem az a kérdésem lenne, hogy hogyan tudom farigcsálni a feedjeimet, hogy normálisan jelenjen meg külső RSS-olvasóban?

Csiribusz 2013.07.02. 16:23:10

Jó napot Mindenkinek, sziasztok!
Lenne egy kérdésem. Lehet, hogy már volt róla szó, de hiába böngésztem, nem találtam magyarázatot a kérdésemre. Tehát, meg tudná nekem mondani valaki, hogy ha az oldaldobozoknál kiválasztom a Kategóriákat, akkor hogyan tudok azon belül különböző csoportokat létrehozni? Előre is köszönöm a választ!

Csiribusz 2013.07.02. 17:43:03

Jó, csak én most lettem nem rég blog.hu-s. :-) Ezért nem nagyon tudom miről van szó, de utánanézek. Nagyon köszönöm a gyors választ!

Csiribusz 2013.07.06. 20:54:33

Helló! Az a helyzet, hogy a problémám még mindig nem oldódott meg ezzel a Kategória dologgal. J Végigböngésztem a rovatokkal kapcsolatos korábbi kérdéseket és válaszokat, de akármilyen variációt kipróbáltam, egyik sem vezetett eredményre. Még mindig nem sikerült a kategóriákon belül csoportokat létrehoznom. Nem tudom, jól értelmeztem-e, lehet, hogy én csinálok valamit nagyon rosszul. Bocs, hogy ilyen kezdetlegesen írom le, de tényleg nem értem. Tehát, ha belemegyek az oldaldoboz kategóriák szerkesztésébe, feljön egy ablak. Első sorban beírja automatikusan: Kategóriák. Második sorba prefix: r. Harmadik sorba így kellene? ’r:valami’ ?

apogany 2013.07.08. 16:30:06

@Csiribusz: a doboz jó úgy, ahogy van.
A posztokat kell felcímkézned, az általad válaszott kategóriákkal és prefixxel.

Pl. r:egyikkategoria, r:masikkategoria. Így a dobozban meg fognak jelenni az egyikkategoria és masikkateggoria linkek.

Késes Szent Alia 2013.07.08. 17:58:14

Üdv, találtam egy furcsa bugot: időzített poszt esetében a beírt címke a poszt megjelenése után sem jelenik meg a Címkék nevű oldaldobozban. (Először használt címkéről van szó, tehát ez lenne az első eset, hogy meg kéne jelennie.) Ha törlöm a címkét a posztnál és újra beírom, akkor sem, de ha bármilyen más címkét adok meg ugyanennek a posztnak, az megjelenik.

További furcsaság, hogy ha átállítom a címkék "érzékenységét" 1-ről 0-ra, akkor az időzített poszt címkéje már megjelenik az oldaldobozban, de mellette a (0) lesz, pedig ha rákattintok arra a címkére, akkor rendben kiadja a kérdéses posztot.

Csiribusz 2013.07.13. 08:04:20

Üdv, közben rájöttem, miért nem tudtam megcsinálni. A keltetőben van egy 'kategória' doboz is külön, és azt akartam szerkeszteni. Elég megtévesztő.
Még egy kérdést hadd tegyek fel, bár biztosan volt szó erről is. Amikor a bejegyzéseknél hozzáadom a címkét, miért csak egy szót engedélyez? Mert ha beírok többet, külön sorokba tünteti fel a kategóriáknál. Hogy lehet elérni, hogy egy sorban akár 2-3 szóból álló címkefelirat is lehessen? Köszönöm a választ!

apogany 2013.07.15. 16:57:57

@Csiribusz: ha több szóból álló címkét szeretnél, használd a _ jelet szóköz helyett!

Csiribusz 2013.07.15. 19:08:18

Oké, köszönöm! Még egy kérdés: :-) Lehet-e visszadátumozni a bejegyzéseket, és ha igen, mi a módja?

apogany 2013.07.16. 15:08:25

@Csiribusz: lehet, szerkesztésnél jobbra, ha időzítettre állítod, korábbi dátumot is megadhatsz.

Csiribusz 2013.07.16. 15:51:04

Igen, megvan, köszönöm!

Syracuse 2013.08.12. 16:01:56

Heló!
Egy ideje a következő oldalt hozza be, amikor az Oldaldobozokat szerkeszteném: kepfeltoltes.hu/130713/323338834n_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Megoldást tudtok?
Köszi!

apogany 2013.08.12. 16:21:22

@Rossi93:
két oldaldobozodnál is a címbe illesztetted be a tartalmat. töröltük azokat, most jó lesz.

teardrops 2013.12.30. 23:18:34

Hali!

A kategóriákkal kapcsolatban lenne egy problémám. Keresgéltem megoldást, de nem találtam, ezért kérdezek.:-)

Szóval, az megvan, hogy az oldaldobozokban már elkülönítettem és meg is jelenik az r:valami-vel jelölt címke külön, ott az oldalsávban,
DE
ezeket hogyan tudnám a posztok végén is megjeleníteni elkülönítetten? Azaz, hogy ott is megjelenjen a szerző, címke, KATEGÓRIA ?
Azt gondolom, a sablonban kellene beszúrni valamit a szerző és a címkék (rovatok) után, de ezt a valamit nem tudom megadni (hogyan kell jelölni a "prefixes cimkéket")... :-/

Hm, látszik, hogy nem vagyok a programnyelvben járatos, de remélem, jól tudtam kérdezni. És hogy majd a választ is megértem.;-)
Előre is köszönöm a segítséget!

Ui.: a filmes-sorozatos blogomról van szó, ha esetleg...

Láthatatlan lány... 2014.01.25. 11:44:43

Sziasztok!
Az oldaldobozokkal kapcsolatos problémám az az, hogy nem tudok SEMMILYEN doboz másolni, ugyan is a keltetőben egy sem jelenik meg. A blogom bal hasábján van egy doboz, amit ott meg is jelenít, de az admin felületemen (-ahol van a keltető is-) nem. Próbáltam, hogy kijelentkezek, utána meg vissza, hát ha megjavul, de nem jött be az ötletem. Gondoltam várok pár napot, hát ha csak valami beállítást végeznek rajta, vagy csak az én gépem zakkant meg. De már lassan egy hete várok és még mindig nem látok egy dobozt sem a keltetőben, sem a hasábjaimban.

Mit tehetnék?
Előre is köszönöm a segítséget!
(szuksegemvan.blog.hu)

Csupor Gia · www.csuporgia.hu 2014.03.10. 14:44:05

Sziasztok, bocs, kezdő vagyok. Hogy tudom beállítani, hogy a blogajánlóban mely blogokat ajánlja? Valamint hogy lehet a bloghoz fejlécképet beilleszteni?

előre is köszi
Gia

Gaudia Krisztina 2014.03.31. 22:57:35

Sziasztok,

Ma indítottam a blogomat, de már most elakadtam az oldalbozoknál. Lehet, hogy mielőtt egy sort is olvastam volna a "segítség"-ből már rosszul huzigáltam erre-arra ezt-azt.

A kérdés úgy hangozna, hogy a bal oldali oldaldobozoknál hogyan lehet kiegészíteni/élesíteni a dobozokat, pl. "katerógiák"?

anyamblogja.blog.hu

Köszi szépen előre is a segítséget! :)

gyávafarkas 2014.04.10. 09:23:50

Kicsit összetett a kérdés.
A klasszikus bejegyzésnél adott a lehetőség alcím megadására, ami azonban láthatóan nem jelenik meg sehol.
Lehetséges-e, hogy mondjuk a bejegyzések oldaldoboz a megjelenített bejegyzéseknek ne csak a címét, szerzőjét, megjelenési dátumát tartalmazza, hanem ezt a ma még láthatatlan alcímet is? Ha igen, hogyan?

köszönettel

Menthai · http://menthai.blog.hu 2014.04.10. 12:25:40

Sziasztok!
Nekem az a gondom, hogy
- tudok ugyan oldaldobozt létrehozni, meg mozgatni is őket jobbra-balra, csak a dobozokban lévő leírás nem jelenik meg...Például a Leírás-ba hiába írok bele, nem jelenik meg semmi... :)
-Illetve hogyan tudok egyedi sablont létrehozni?
-a posztjaim a facebook-on nem oszthatók meg a bejegyzés képeivel, hanem a blogba berakott saját képem jelenik csak meg a blog címe nélkül,
-és ha valaki belinkeli a blog web-címét, akkor szintén a képem jelenik meg (ami normális), viszont a blog leírása helyett az egyik bejegyzés első pár sorával...
Légyszi segítsetek!
Köszi :)

Hadtörténeti Könyvtár 2014.05.08. 11:48:05

@strekyke: Én is kivettem véletlenül a belépés dobozt. Hogyan lehetne visszatenni?

Egonymus+ · http://jt-blogger-egonymus.blog.hu 2014.05.12. 09:27:34

Sziasztok! Szeretnék a jobb hasábban egy állandó "Blogfórum" bejegyzést létrehozni, ahol a témáktól függetlenül lehet kommentelni. Hogyan tudom ezt megoldani, valamint, hogyan tudom ebbe a "Blogfórum"-ba áttenni a kommenteket? Köszi előre is, ha valaki tud segíteni. :)

ÉpítKezem 2014.05.15. 14:25:35

hülyét kapok az oldaltól. Mintha olyan egyszerű lenne.... egyáltalán már a beállítások fül alatt sem az van mint a videóban bakker.

Péter Tóth 2014.05.16. 08:37:06

Sziasztok!

Kaphatnék segítséget a rovatok létrehozásával kapcsolatban?

Mielőtt nekiállnék a napi postok írásához, gondoltam kicsit csiszolok a kinézeten. A rovat lehetőség jól jönne a tartalom rendezése miatt és a mobil verzióban is ott a gomb neki, de tartalmat nem bírok varázsolni bele.

varosember.blog.hu

apogany 2014.05.16. 13:45:30

@Péter Tóth:
Prefixált címkéket kell megadnod a megfelelő posztokhoz.
A prefixált címke előtt van az a prefix, ami a rovatok oldaldobozban be van állítva.
Ez alapértelmezetten az r betű.
A prefixet kettősponttal kell elválasztani a címkétől, így:

r:címke

Ha több rovat-oldaldobozt szeretnél létrehozni, különböző rovatokkal, akkor ezekben más-más prefixet kell használnod, ezt magában az oldaldobozban adhatod meg.

Lorth 2014.07.10. 16:25:32

Sziasztok!

Engem az érdekelne hogy az oldalhasábokat nem lehet valahogy bővíteni? (méretben)

Az én blogomon nincs bal hasáb, csak jobb, és a jobb hasábot szeretném ezért kicsit növelni!

Válaszokat előre is köszi :)

Lorth 2014.07.10. 16:38:30

Közben rájöttem szóval tárgytalan! :D

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2014.07.24. 17:34:31

Sziasztok!

A problémámra bárkitől hálás köszönettel veszem a választ, nem csak a szerkesztőktől - mert a netes furmányok terén nálam mindenki csak okosabb lehet, sajnos. :-(( Írtam már "hivatalos" segélykérő üzenetet is, de azóta rájöttem, hogy a szerkesztők talán nem is érthetik a sirámaimat, mert náluk vélhetően működik az, ami nálam nem.

Sok éve használok egy bizonyos számlálót minden blogomban, ami az aktuális forgalmat mutatja: kiírja szépen, hogy épp milyen városból, országból, milyen weboldalról érkeztek hozzám a látogatók. Pár nappal ezelőtt ez a számlálóm sztrájkba lépett, csak egy hibaüzenet látható a helyén. Legalábbis FIREFOX-ban... Azt csak ma fedeztem föl, hogy IE-ben semmi baja, ott vígan működik. Csakhogy én nem szeretem az IE-t (bár az az alapértelmezett böngészőm), mindig a FIREFOX-ot használom.

Ezek szerint valami nincs meg nálam a FiREFOX-ban, ami az EXPLORER-ben működik. De mi ??? Most ellenőriztem a JAVA-t: állítólag naprakész, és engedélyezve is van a böngészőmben. Vagy lehet, hogy ez az infó csak az alapértelmezett böngészőre vonatkozik? Hogyan lehet azt elérni, hogy FIREFOX-ban is érvényesek legyenek a frissítések, ne csak az IE-ben?

Van valakinek ötlete, hogy mi lehet itt a baj, és hogyan lehetne orvosolni? Irtó hülyén néz ki szegény blogocskám, mióta a BLOGFORGALOM oldaldobozban egy hibajelentés díszeleg, a jó kis számlálóm helyén. :-(( Idáig sose volt vele semmi gond, semelyik böngészőben, pedig évek óta használom.

Ha tudtok segíteni, azt előre is ezerszer köszönöm!

Sóvágó Ilona Rita 2014.09.14. 21:16:03

Sziasztok, oldaldobozok kapcsán nem értem, hogy mi az oka annak, hogy a top5 aktiválódik, a friss topikok és a megosztott hírdetés pedig nem. Tudnátok segíteni?
gyerekekrolmaskepp.blog.hu/
Köszi!

appletard (törölt) · http://appletard.blog.hu 2014.10.25. 04:20:05

Valaki meg tudná mondani, hogy lehet rovatot vagy kategóriát létrehozni? Többször átolvastam az egész helpet és átnéztem az admint is alaposan, de még csak nyomát se látom. Van olyan oldaldoboz is, hogy kategóriák, de mi kerül bele?
Gyanítom, hogy a rovat csak egy bizonyos tagre linkel, de nekem nem pont ez kell.

fenyes 2014.11.08. 19:10:46

Sziasztok! Valahogy teljesen el vagyok csúszva a dobozokkal. Minden szuperül működik, viszont olyan picire zsugorította a jobb oldalt, hogy a szöveg egy része (és a Facebook kedvelés) nem fér ki.

Tudom ezt valahogy javítani, vagy az alap sablonnal van a baj?

Válaszotokat előre is köszi, M.G.I.

teleprendezok.blog.hu

Szoémi 2014.11.17. 13:00:19

kép oldal dobozt szeretnék csinálni, de úgy hogy képek láthatóak legyenek és bárki meg tudja nézni.....
Mit kell csinánom?

apuska · http://kocsma.blog.hu 2014.12.28. 18:48:14

Helló! Mivel most volt egy kis időm, a blogajánló által feldobott bejegyzésekre is kattingattam. De ezek 2014 február végi tartalmakra mutatnak! Nem lehet azokat valahogy élővé tenni? Mondjuk azokból, amiket az Index2-re ajánlanak. Vagy érdektelen már az egész?

Antal Jaksa 2015.01.06. 08:35:33

Sziasztok!
Abban szeretném a segítségeteket kérni, hogyan tudok oldalra kihelyezni egy kapcsolat lehetőséget ami alatt az e-mail címem lenne látható?
Köszönöm előre is.

polgarz . 2015.01.06. 10:08:56

@Antal Jaksa: Szia! Ezt legegyszerűbben HTML oldaldobozzal tudod megtenni. Miután hozzáadtad a dobozt a listához, kattints a szerkesztésre. A szerkesztő felületen kattints a link beillesztése opcióra, és írd be az email címet. A rendszer átalakítja az email címet mailto:email@cim formátumra, ami már kattintható!

Antal Jaksa 2015.01.06. 10:52:56

@polgarz:
Köszi a segítséget sikerült :) .

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2015.01.10. 11:51:42

Sziasztok,

Nem igazán ide tartozik, de nem találtam jobb posztot:

Régebben volt a blog.hu főoldalnak egy posztajánló doboza, onnan került néha ki valami a blog.hu főoldalra, az indexre, illetve elsősorban a blogajánló dobozokba. Ez megszűnt, legalábbis, ha jól tudom.

De jól tudom?

Ugyanis azt látom, hogy a megszűnés előtti utoljára megadott posztomra időnként jönnek látogatók más blog.hu-s posztokról, anélkül, hogy azokon a posztokon be lenne explicit linkelve az én posztom. Tehát mintha az a valaha megadott poszt időnként megjelenne a posztajánló oldaldobozokban.

Ez valóban így van? Ha igen, akkor van arra lehetőség, hogy beállítsam valahogy, milyen posztom jelenjen meg mások posztajánló ablakában?

Nyíri Gabi 2015.06.30. 15:49:48

Sziasztok!

Szeretnék egy HTML dobozt a Coaching két lábon és hat lábon blogra. Létrehozni engedi, amikor a helyére szeretném húzni, a következő üzenetet kapom: "A blogod hirdetés módban van, így kötelezően kint kell lennie ennek a típusú oldaldoboznak." És nem menti el a változtatást.

Nagyon köszönöm,
Gabi

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2015.07.01. 01:16:49

@Nyíri Gabi: Szia, nekem is pont ez a gondom, szinten erdekel a valasz.

polgarz . 2015.07.01. 01:23:54

@Nyíri Gabi: @leningrad: Sziasztok! Köszi az észrevételt, úgytűnik egy kis hiba csúszott a számításainkba, hamarosan javítjuk a félreérthető hibaüzenetet. A probléma egyébként annyi volt, hogy egyikőtöknek se volt berakva a megosztott hirdetés oldaldoboz. Mivel mindkettőtök blogja "hirdetéses" státuszban van, ezért ez most már kötelező. Köszönjük az észrevételt, és a megértéseteket!

Nyíri Gabi 2015.07.01. 11:38:48

@polgarz: Köszönöm szépen a gyors segítséget!

Szép napot, Gabi

határonkivül · http://hataronkivul.blog.hu/ 2015.07.05. 16:42:44

Helló, mindenki. Én szeretném a blogajánló oldaldobozba pár kedvenc blogomnak a nevét betenni. De gőzöm nincs hogy kell csinálni.

Stefanie · http://blog.hu 2015.07.06. 15:05:19

@határonkivül: Szia! A blogajánlós doboz a rendszer által ajánlott blogokat jeleníti meg, ha sajátot szeretnél, akkor használd a "Linkek" nevű dobozt.

határonkivül · http://hataronkivul.blog.hu/ 2015.07.07. 09:18:36

@Stefanie: Köszönöm szépen, akkor azért nem sikerült. :-)))))
A link oldaldobozt már próbálgattam de nem jeleneik meg sehogy, pedig volt pár variáció.Felül megjelenik egy piros csík, hogy a hirdetést nem tudom megváltoztatni, mert az fixált.???? Mi van ? ?? :-DDD

polgarz . 2015.07.07. 13:36:54

@határonkivül: Szia! Most már nem kéne megjelennie.

határonkivül · http://hataronkivul.blog.hu/ 2015.07.07. 14:00:16

@polgarz: Szia! Mármint a piros hirdetés csíknak fent ? Pill mindjárt nézem is
, próbálok aktiválni egy link ' oldaldobozt.
.

határonkivül · http://hataronkivul.blog.hu/ 2015.07.07. 14:06:54

@polgarz: Jaj de jó, köszönöm szépen, remekül működik. Nagyon kedves vagy ! Kösziiiii.:-)))

Rigó Péter 2015.07.28. 23:00:19

Szia! Ha eltűnt a "hírdetés" oldaldoboz, azt hogyan tudom vissza kapni?

polgarz . 2015.07.29. 15:05:50

Szia!
A hirdetés oldaldobozt megszüntettük, most már fixen bent van mindenhol, nem kell vele foglalkozni. :)

2015.08.06. 14:43:31

Hi
A Friss topikok oldaldoboz bár ki van téve baloldalra, de nem jelenít meg semmit. El kell érni egy megadott számú bejegyzést,hogy látni lehessen a legfrissebb bejegyzéseket, vagy hol kell ezt beállítani?
Thx
szomszedhaboru.blog.hu/

polgarz . 2015.08.06. 15:07:47

@szhblog: Szia! A friss topikok oldal dobozban a legfrissebb hozzászólásokat láthatod, így amig nincs hozzászólás a blogon, addig abban sem lesz tartalom

orsi_ 2015.10.12. 10:54:26

Sziasztok!
Hogy tudom szerkeszteni a Blogajánló oldaldobozt?
Köszi

3milio · http://blog.hu 2015.10.12. 15:37:15

@orsi_: szia! sajnos nem lehet szerkeszteni.

shoxx 2015.10.19. 08:10:09

Sziasztok! Hogy tudnék a youtube csatornámra mutató linkes oldaldobozt kreálni? Már megpróbáltam mindent :D Másnál láttam hogy létezik, én nem találom!
Köszönöm a segítséget!
urbexhungary.blog.hu/

polgarz . 2015.10.19. 10:54:56

@shoxx: Szia! Html oldaldobozzal tetszőleges tartalmat tudsz elhelyezni a blogod oldaldobozai között. Erről itt találsz leírást: segitseg.blog.hu/2012/04/01/hogyan_tudok_tetszoleges_html_tartalmaz_berakni_az_oldaldobozokhoz

shoxx 2015.10.19. 19:00:43

Nagyon köszönöm! Sikerült!

Rentus 2016.02.23. 15:56:57

Sziasztok! Nem biztos hogy megfelelő topicba írok, kérdésem az lenne, lehetséges-e, hogy a blogomat megnyitva zenelejátszás induljon meg, automatikusan? (kép, video nem kell hozzá, csak "háttér"zene)
Köszönöm!

polgarz . 2016.02.24. 10:23:09

@Rentus: Szia! Ilyenre nálunk nincs lehetőség.

hosszan exponálunk · hosszanexponalunk.blog.hu 2016.03.03. 17:45:05

Sziasztok! Most vettem észre, hogy eltűnt az admin a jobb oldalról. Profil, kijelentkezés megvan fölötte volt az admin. Tudnátok segíteni? Nekem nem sikerült.
Köszönöm

polgarz . 2016.03.04. 10:52:14

@hosszan exponálunk: Szia! Valóban, egy apróbb hiba van a rendszerben, holnapra megjavítjuk. Az admin felületet úgy éred el, hogy a blogod címe után beírod, hogy /admin

hosszan exponálunk · hosszanexponalunk.blog.hu 2016.05.15. 18:18:48

Sziasztok! Több blogban látom, hogy a címkefelhőben, a címke utáni zárójelben látható, hogy hány bejegyzés van egy címkéhez rendelve. Szeretném, ha nálam is így lenne, de nem tudom hol kell beállítani. Tudnátok segíteni? Köszönöm.

devblaszlo 2016.05.19. 14:46:14

@hosszan exponálunk: Szia, ezt a sablon szerkesztőben tudod megtenni. A css-ben ezt a class-t keresd: .tagfrequency. Csak akkor nyúlj hozzá, ha tudod mit csinálsz ;)

hosszan exponálunk · hosszanexponalunk.blog.hu 2016.05.19. 15:55:41

Nagyon köszönöm a választ! Én nem nyúltam hozzá, csak egy szakember :) Jó is lett.

Aramil Kalandjai 2016.07.18. 00:19:41

Sziasztok! A problémám az, hogy az oldaldobozaim, függetlenül, hogy a beállításokban elrendezgettem őket jobbra és balra, mind egymás alá sorakoznak az oldal aljában.
Kérdésem, hogyan lehetne visszahúzni őket rendes helyükre, bal és jobb oldalakra a mindenség aljáról?

A válaszokat előre is köszönöm! :)

devblaszlo 2016.07.18. 13:49:01

@Aramil Kalandjai: Szia. Az általad használt sablonban 1db jobb oldali hasábnak van hely (2 hasábos blog). Azt hiszem nincs is nálunk 3 hasábos (két oldalhasábbal rendelkező) sablon.

Ha új sablont szeretnél létrehozni, itt találsz segítséget: segitseg.blog.hu/tags/r:sablon
De csak akkor veszed igazán hasznát, ha értesz a webfejlesztéshez egy picit (html,css).

Szatmari Sandor Coaching 2016.12.15. 14:16:22

Melyik oldaldobozt válasszam, ha a honlapom linkjét szeretném feltüntetni és csak a működő doman-t? Köszönöm

Szatmari Sandor Coaching 2016.12.15. 14:22:41

Akarom mondani domain... És abba az oldalbobozba mit írjak majd? Ezt is köszönöm.

dr0 2016.12.22. 18:37:34

@Szatmari Sandor Coaching: Szia, Legegyszerűbben a html oldaldobozban tudod ezt megoldani. A dobozok használatával kapcsolatban itt találsz segítséget: segitseg.blog.hu/2012/04/01/hogyan_tudok_tetszoleges_html_tartalmaz_berakni_az_oldaldobozokhoz

A doboz szerkesztőjében írd be a kívánt domaint, majd pedig jelöld ki a szöveget és kattints a gémkapocs ikonra, majd pedig a megjelenő ablakban a "Link url" mezőbe add meg azt a címet, ahová szeretnéd, ha link mutatna. Ha azt szeretnéd, hogy kattintásra új ablakban nyissa meg a beírt címet, akkor pipáld be az "Új ablakban" felirat mellett a pipát. Ha kész vagy kattints a "Rendben", majd pedig a "Mentés" gombra.

Thasaidon · http://zothique.blog.hu 2017.01.06. 21:43:23

Sziasztok! Le akartam cserélni a korábban használt sablonomat egy újabbra ("we love colors" típusúra), de ilyenkor aktiválás után mindig eltűntek a szövegdobozok. Kipróbáltam más sablont, azoknál is ugyanúgy nyomuk veszett. Közben a beállításoknál az "Oldaldobozok" menüpontban ugyanúgy be vannak állítva. Mi ilyenkor a teendő? Vagy én néztem félre valamit nagyon? Előre is köszi a segítséget.

Thasaidon · http://zothique.blog.hu 2017.01.07. 11:08:38

@Thasaidon: Oké, közben leesett, én voltam hülye.

lyzX · http://kirandulo.blog.hu 2017.07.12. 14:39:14

Szervusztok!

Abban tud valaki segíteni esetleg, hogy oldaldobozban a toplista lehetőségnél ("Top5" nevű funkció) ha képet is szeretnék megjeleníttetni ("Első kép" lehetőség), azt miként lehet kisebbre méretezni? Régimódi sablonom van, ide nem fér be a 200*200 px méretű kiskép (talán 140-150 széles férne oda), így rálóg a bejegyzés szövegére, viszont szeretném azért használni a képes funkciót.
Azt hittem, egyszerűbb lesz a beállítása, CSS-ben vakarásztam, de nem sikerült lekicsinyíteni és már belebonyolódtam. :(

Köszönöm!

sandor80szabo 2018.01.13. 13:29:00

Üdv!

Majdnem 300 bejegyzésem van, de a "címkék" oldaldobozban nem jelenik meg egy sem. Mit kell tennem, hogy láthatóvá váljanak?

blknght 2018.01.14. 17:42:24

@sandor80szabo: Szia, címkéket a szerkesztő felületen minden bejegyzés alatt a címke hozzáadása mezőben tudsz beírni, azok fognak majd megjelenni.

sandor80szabo 2018.01.14. 20:48:28

Köszönöm! Ott volt a szemem előtt végig! :)

turfclub 2019.10.21. 13:35:04

Hello! Facebbok oldaldobozzal szenvedek 1 órája.

Két kérdésem lenne? A Facebook oldaladat hitelesítő kód helye mező is kötelezően kitöltendő?

Az oldaldoboz csak akkor jelenik meg, ha a regisztrált Indapass fiók és a Facebook profil össze van kötve.

előre is köszi

turfclub 2019.10.21. 13:36:13

A második mondat is kérdés lenne, csak lemaradt a kérdőjel :)

TrueFood 2019.10.21. 14:01:00

@turfandsports: Kérlek, írj a support@blog.hu címre, ott tudnak érdemben segíteni.

turfclub 2019.10.21. 15:14:05

Magam sem értem hogyan, de magától megoldódott egy kikapcsolás után. Köszi

Csaba vezér 2019.11.14. 17:38:48

Üdv! A blogom oldaldobozából a hosszú linkek a bejegyzések szövegébe lógnak olvashatatlanná téve azt. A css szerkesztéséhez nem értek, a kommenteket úgy tudom nem lehet szerkeszteni, törölni meg nem akarom. Légyszíves segítsetek. Köszönöm.

TrueFood 2019.11.14. 17:56:35

@Csaba vezér: Kérlek írj a support@blog.hu-ra, ott tudnak segíteni.

Istók Nikoletta 2020.04.15. 13:31:10

Sziasztok! A "leírás" oldaldobozt használva létrehoztam két saját oldaldobozt, küldetésem és impresszum néven, azonban leírást hiába adok hozzájuk, azok nem jelennek meg. Hogyan tudok tartalmat tenni ezekbe az oldaldobozokba? (mindsetup.blog.hu) Előre is köszönöm!

TrueFood 2020.04.15. 17:33:13

@Istók Nikoletta: Szia! Kérlek írj a support@inda.hu címre, ott fognak tudni neked segíteni.

Istók Nikoletta 2020.04.15. 17:34:09

@TrueFood: Köszönöm, közben meg is kaptam a segítséget.

csepnyugi 2020.05.16. 17:04:22

A Hirdetés oldaldoboz nem jelenik meg nálam, pedig megosztott az oldal. Mit kellene tennem?

Jet_Pack 2020.05.18. 18:06:34

@csepnyugi: Szia, kérlek írj ide ők tudnak érdemben segíteni: support@blog.hu (írd le, hogy pontosan mi a blogod elérhetősége)
süti beállítások módosítása