Blog.hu segítség

Hogyan tudom létrehozni a legelső blogom?

Habár fejlesztésnél maximálisan arra törekedtünk, hogy a legegyszerűbb legyen egy blog, illetve egy poszt létrehozása, mégis vannak, akiknek ez nehézséget okoz, nekik szánjuk ezt a posztot.

Első lépésként hozz létre egy Indapass felhasználót, az Indapass egy köztes szolgáltató, ami az összes Indás tartalmat körülöleli. Ezzel az email cím, és jelszó párossal tudsz belépni a későbbiekben a blog.hu felületére (is). Ide kattintva tudsz regisztrálni Indapass felhasználót.

Ha regisztráltál, és megerősítetted az email címed, lépj be a blog.hu kezdőlapján (vagy az indapass.hu oldalon) az email címeddel, és jelszavaddal.

Ha beléptél, menj a blog.hu kezdőoldalára (https://blog.hu). Itt a következőt kell látnod:

hogyanblogoljak_1.png

Létre kell hoznod egy felhasználónevet, amit később a posztoknál láthatnak az olvasóid. Ha a "Felhasználónév létrehozása" gombra kattintasz, a következő felületre jutsz:

hogyanblogoljak_2.png

Itt add meg a felhasználóneved. Jól fontold meg, hogy milyen felhasználónevet adsz meg, mert ezt fogják látni az olvasóid, és ez jelenik meg elsődlegesen, ha kommentet írsz valahova!
Ha megvan a tökéletes felhasználó, kattints a "Mehet" gombra.
Ezután ismét menj a blog.hu kezdőoldalára. Ha mindent jól csináltál a korrábbiakban, a jobb felső sarokban a felhasználónevednek kell látszódnia (amit én kisatíroztam)

hogyanblogoljak_3.png

Ha a fenti képet látod, nagyon jó nyomon vagy, kattints a "Blogot indítok" gombra, és a következő oldalra kerülsz:

hogyanblogoljak_4.png

Itt megadhatod a blogod nevét (a későbbiekben megváltoztathatod), és a blogod webcímét, amin a látogatóid el tudják érni a blogod. Az utóbbit csak mi tudjuk megváltoztatni, és csak hátrányai vannak az utólagos blog url váltásnak, szóval jól fontold meg a blogod nevét! :)

Ha megtaláltad a tökéletes blognevet, és címet, kattints a "Mehet" gombra, és már be is jutottál a blogod admin felületére:

hogyanblogoljak_5.png

Ezt a felületet a későbbiekben úgy is eléred, hogy https://blogodneve.blog.hu/admin (így gyorsabb :)).

Fent láthatod a poszt típusokat, a Klasszikus poszt a legáltalánosabb, abba bármit rakhatsz, képet, videót, linket, és szöveget is - természetesen.

A kép, videó, és hivatkozás posztok - ahogy a nevük is mutatja - egy-egy témát ölelnek körül (azaz ha csak egy képet akarsz megosztani, egy rövid és "puritán" kísérő szöveggel, akkor a Kép típusú posztot válaszd.. és így tovább)

Ha rákattintottál a klasszikus posztra, bejön a poszt szerkesztő, ami így néz ki:

hogyanblogoljak_6.png

Fentre írhatod az első posztod címét, alá a szöveget (ez azért már nem bonyolult :)). Akkor fog megjelenni a nagyvilág számára a posztod, ha a jobb oldali sávban lévő "Vázlat" státuszt átállítod "Éles"-re, és elmented.

Ha megtekinted a blogodat a https://blogodneve.blog.hu -n, akkor már láthatod is az első posztot! 

Remélem hasznos volt ez a poszt, ha bármiben elakadnál, írj bátran a support kukac blog pont hu email címre!

tovább

A bejegyzés trackback címe:

https://segitseg.blog.hu/api/trackback/id/tr437364970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

polgarz . 2015.06.01. 10:21:30

@Barna Ági: Szia! A probléma ott lesz, hogy word-ből másolod be közvetlenül, a word teleszemeteli az írásodat mindenféle extra kóddal, amitől összezavarodik minden, első körben a renszerünk, második körben pedig a böngésződ :) Ha feltétlenül word-ben akarod megírni a bejegyzésed, akkor miután végeztél, másold át egy köztes (nem "gazdag") szövegszerkesztőbe (például jegyzettömb), és úgy másold be a szöveget. Újra kell majd formáznod ebben az esetben, de legalább nem esik szét semmi. Sok sikert!

Barna Ági 2015.06.01. 15:59:57

Kedves polgarz

Köszönöm szépen a válaszodat, segítségedet. :-)
Megtettem, amit ajánlottál, kimásoltam a szöveget jegyzettömbbe, és onnan másoltam újra be. Sajnos ez sem segített, így sem jelenik meg rendesen a szöveg. Valamit azért már fejlődött a dolog, mert legalább nem dob ki az oldal, de sajnos a probléma még így is fennáll.
Van esetleg további javaslatod?
köszi,
Ági

polgarz . 2015.06.01. 16:08:48

@Barna Ági: Szia! A képeket pedig ne másold be közvetlenül a szövegszerkesztőbe, hanem töltsd fel, mint kép :) De jobban járnál, ha a szöveget egyszerűen itt szerkesztenéd, és nem másik szerkesztőkben :)

Barna Ági 2015.06.01. 18:37:57

Szia polgazr!

Igen, köszi szépen, kezdek én is rájönni, h muszáj leszek egyszerűen itt megírni a bejegyzésemet. Szóval fogom magad, és elkezdem begépelni, amit már egyszer megírtam... :)
És a képpel mi a helyzet? Ctrl C - Ctrl V-vel nem tudom simán beilleszteni? (Azt eddig sem a word doksin keresztül próbáltam beilleszteni, hanem külön.) Az előbb megpróbáltam simán csak a képet bemásolni ctrl c és v-vel, de így sem jelenik meg. Képes bejegyzésként nem szeretném, mert szeretném, ha ez együtt a bejegyzéssel jelenne meg.
Köszi a segítséget, és bocs, ha valami nagyon banálisat kérdezek, amit illene tudnom...

polgarz . 2015.06.03. 13:08:02

@Barna Ági: Szia! A képeket meg pláne ne másold :) Nem kell képes bejegyzést létrehoznod ahhoz, hogy kép kerüljön a posztodba, van egy képbeszúrás gomb a klasszikus posztnál fent, a szerkesztő felületen, ami kihoz egy ablakot, ahova feltöltheted a képeidet.

Barna Ági 2015.06.03. 14:25:46

@polgarz: Köszönöm szépen, így most már minden sikerült: fent van a szöveg, és sikerült a képet is beszúrni. :-) Így utólag, ahogy írtad a tippeket, minden olyan banálisnak tűnik, azt hiszem, most már a továbbiakkal is boldogulni fogok. Este fáradtan, vagy gyorsan a kislányom alvásidejében akartam ezeket intézni, így elsiklottam pl. a "kép beszúrása" jel mellett is. Köszönöm szépen segítségedet és türelmedet kezdő kérdéseimhez. :-)

Gold Nails Europe 2015.06.05. 20:58:26

A kérdésem az lenne, hogy mobilról nem lehet blogot írni itt a blog.hu-n!
Nagyon kezdő vagyok.. Sorry..
Nem jutok el a blogot írok menühöz..
Pedig már mindent beállítottam amit tudtam mobilin.. Eddig engedett mindent... Köszönöm a segítséget!

polgarz . 2015.06.08. 11:12:05

@Gold Nails Europe: Szia! Mobilon korlátozottak a blog írási lehetőségeid sajnos (egyelőre). Viszont blogot elvileg tudnod kéne idítani, tudsz küldeni egy képernyőképet a support kukac blog pont hura, hogy mit látsz?

Forza Roma 2015.06.27. 07:57:16

Sziasztok!
Nekem nincs a ..Bejegyzés láthatósága...rublika.Tudd valaki segíteni??Köszönöm! :)

polgarz . 2015.06.29. 11:03:11

@Forza Roma: Szia! Hogy-hogy nincs? Milyen böngészőben nézed?

Budapestinapló 2015.07.08. 19:15:45

Sziasztok!
Nekem sem nyílik meg a blog írási lehetőség mobilról..:(
Ez így nagyon döcögős..:( külföldi oldalakon külön appok vannak hozzá...
Remélem javulni fog!:)

etetőszék és pelenka 2015.07.10. 00:44:13

helló, létezik még olyan, hogy privát blog, amit saját magamnak írok?

polgarz . 2015.07.10. 12:22:37

@etetőszék és pelenka: Helló! Nem, de van rá alternatív megoldás: priváttá teszed a posztjaidat, és így csak te látod a posztokat, de a teljes blogot nem lehet így eltüntetni.

Huszár Vanessza 2015.08.01. 22:35:28

Sziasztok! URL-t szeretnék változtatni, ez hogy lenne lehetséges? :)

polgarz . 2015.08.03. 12:00:52

@Huszár Vanessza: Szia! Írj nekünk a support kukac blog pont hu-ra, hogy mire szeretnéd, és megcsináljuk neked :)

BlueBalerina 2015.09.18. 13:38:09

Szia, most kezdeném el a blogomat, megírtam az első posztot, időzítettem pár nap múlvára. A szöveget word-ben írtam meg, innen másoltam be Ctr C-Ctr V-vel. Az egyik előző hozzászóló miatt kérdezem, meg fog így jelenni a posztom? Az előnézetben jónak látszik, a szöveg megjelent, igaz újra kellett formázni, de az kisebb munka, mint újból beírni az egész szöveget.
Előre is kösz a választ.

polgarz . 2015.09.18. 14:16:22

@BlueBalerina: Szia! Természetesen meg fog.

Mia Mona 2015.10.25. 14:07:31

Szia! Hol tudom beállítani, hogy a blog ne legyen nyilvános, csak én, és azok az emberek láthassák, akiket meghívok?

Köszönöm előre is,
Miamona

polgarz . 2015.10.27. 14:53:38

@Mia Mona: Szia! Azt mi tudjuk beállítani, ha megírod a support kukac blog pont hu-ra, hogy mi a blogod, akkor beállítjuk neked.

h_bela 2015.11.11. 21:23:43

Szia, én is kezdő vagyok és azt szeretném kérdezni, ha valaki meghív blogolni akkor milyen cimet adjak meg neki? A nicknevemet?

polgarz . 2015.11.12. 10:28:52

@h_bela: Szia! Az email címed alapján tudnak meghívni egy blogba.

Holló uraság 2015.11.13. 18:40:36

Sziasztok!
Nagyon kezdő blogos vagyok és nem tudom, hogy mit rontottam el. Elkészítettem az első "Bemutatkozás" posztom, de ha rákeresek a Google Chrome-val nincs semmilyen találat. Miért? Előre is köszönöm a segítséget !

polgarz . 2015.11.16. 10:29:18

@Holló uraság: Szia! Nem értem teljesen, hogy mi a probléma, de ha a google keresőre gondolsz, akkor idő, míg indexel a google (azaz pár napba beletelik, míg a keresőkben megjelensz)

Holló uraság 2015.11.16. 10:51:10

Köszönöm a választ, erre gondoltam.

Tálas Attila 2015.11.20. 23:49:37

Sziasztok! szeretném megkérdezni, hogy tudom beállítani, hogy a bejegyzésem ne a főoldalon legyen, hanem az egyik állandó oldalon?

polgarz . 2015.11.23. 10:53:02

@Tálas Attila: Szia! Az állandó oldalon csak egy "bejegyzést" tudsz megjelníteni - magát az állandó oldalt. Olyanra nincs lehetőség, hogy az állandó oldalon pár bejegyzést is megjelenjen. Linket rakhatsz esetleg az állandó oldalba, ami a posztra mutat.

Andika69 2015.12.02. 19:48:48

Még a blog címét sem tudom elfogadtatni, pedig tényleg kisbetűvel írtam! Mi lehet a gond?

polgarz . 2015.12.03. 10:32:45

@Andika69: Szia! Pontosan milyen nevet akarsz megadni? (Ha nem akarod ide leírni, írhatsz a support kukac blog pont hura is!)

KaticA 2015.12.09. 16:27:48

Sziasztok! :)

A várható esetleges kellemetlenségek :) ellenére, én mégiscsak szeretném megváltoztatni a webcímemet. Mi ennek a rendje és módja? A support@blog.hu-ra írhatok ez ügyben? Köszönöm előre is! :)

polgarz . 2015.12.09. 16:33:16

Szia!

Írj nekünk levelet a support kukac blog pont hu-ra, és megoldjuk okosban ;)

merengek 2015.12.19. 23:25:56

Szeretném a blogom címét megváltoztatni, hogy ugyanaz legyen, mint a blogom neve. Mit tegyek? Köszönöm

polgarz . 2015.12.20. 20:06:04

@merengek: Szia! Kérlek írj a support kukac blog pont hura, hogy melyik a blogod, és mire szeretnéd megváltoztatni a címét!

Tankó Enikő 2016.01.04. 11:26:56

Hogy osztom meg a bejegyzést ,hogy látható legyen ?

polgarz . 2016.01.04. 11:29:22

@Tankó Enikő: Szia! Hogy próbálod megosztani? Ha éles a poszt, kijelölöd a poszt url címét, és bemásolod facebook-ra, ez a legkézenfekvőbb megoldás.

Tankó Enikő 2016.01.04. 16:08:06

Próbáltam már azt is de valamiért nem jelenik meg a lényeg,a szöveg csak ahol kommentelni lehet az

polgarz . 2016.01.04. 16:27:54

@Tankó Enikő: Pontosan milyen linket próbálsz meg megosztani? Kérlek másold ide.

polgarz . 2016.01.05. 10:23:20

@Tankó Enikő: Szia! A posztjaidba mindenféle helyre facebook beágyazó kódot raktál, ami összezavarta a böngészőt, ezért volt a probléma. Ezeket a kódokat kiszedtem. Most már működik minden.

timcsik 2016.03.22. 13:14:36

Sziasztok!
Úgy tűnik gügye vagyok ehhez, vagy nem tudom, de nem sikerül blogot indítani. Regisztráltam, beléptem, kitöltöttem az "Új blog indítása" lapot, beírtam a captcha-t, de nem történik semmi. Nem ír ki semmilyen piros hibaüzenetet, hogy mondjuk "hibásan töltötted kia captchát!", egyszerűen csak visszadob az "Új blog indítása" lapra, és nem értem miért. Mit csinálok rosszul? A segítséget előre is köszönöm!

polgarz . 2016.03.22. 13:42:20

@timcsik: Szia! Valóban valami probléma volt, pár perc, és javítjuk.

The Good Tourist 2016.04.24. 12:03:52

@polgarz:
Sziasztok! Nekem is ugyanez a gondom. Már vagy tízszer kitöltöttem az "új blog indítása" oldalt, de mindig ugyanoda dob vissza.

polgarz . 2016.04.25. 12:58:13

@The Good Tourist: Szia! Most kipróbáltam, és nálam működik. Milyen böngészőben, illetve oprendszeren nézed?

The Good Tourist 2016.04.25. 19:55:30

@polgarz: Szia! Kösz a választ, ezen felindulva én is megpróbáltam és SIKEER! Már csak ihlet kell a jó bloghoz :-)

tideQ 2016.05.31. 12:48:07

Szevasztok, hogyan tudok linket betenni a szövegembe, hogy működjék is? A menűsorban inaktív a jelem. Mit csinálok rosszul?

tideQ 2016.06.01. 08:25:53

Újabb kérdés, bocsánat! Miért nem tudok a blogomnak alcímet csinálni? Hiába nyomkodom az alcím feliratot.

dr0 2016.06.01. 19:27:53

@Kukorelly Edit: Szia! Melyik böngészőn jelentkezik a probléma? Illetve konkrétan nem tudsz belekattintani a mezőbe, vagy a kurzor megjelenik ott és írni nem tudsz bele?

tideQ 2016.06.01. 20:36:40

@dr0:
ipadról nem nyit meg alcímet. és a linkeimet hogy tudom élesíteni? abban is segítesz?

dr0 2016.06.02. 14:15:14

@Kukorelly Edit: Szia! ha Safari böngészővel próbálod, akkor megtennéd, hogy kipróbálod Chrome-al is?

tideQ 2016.06.02. 21:31:39

@dr0: köszönöm, az alcím már megy. a linket még mindig nem tudom.

Petroleum25 2016.06.03. 16:56:38

Sziasztok! Az oldal mobil verziojaban nem lathato vagy legalabbis nem talalom a "letrehozok uj blogot" gombot. Igy nem is tudok uj blogot inditani. Tud valaki megoldast erre?
Koszonom

MommySays 2016.06.15. 13:05:13

Helló! Van már blogom, több is, viszont most a blog.hu/dashboardról egyikbe sem tudok belépni. Látom a "blogot indítok" gombot, és úgy emlékszem, mellette volt a lista a már meglévőkkel, de ez szőrén-szálán eltűnt. PLS HELP!

MommySays 2016.06.15. 13:09:07

@MommySays: Váááá, közben rájöttem, hogy az egyes felhasználónevekhez vannak párosítva a blogok.

Akkor a kérdésem a következő: hogyan tudom a már létrehozott Mommy says blogot hozzárendelni a MommySays felhasználónévhez? ((:

MommySays 2016.06.15. 13:28:19

@MommySays: Írtam a support@ra... próbáltam úgy megoldani, hogy meghívom saját magamat adminnak, de így sem tudom kiválasztani ezt a felhasználónevemet.

Barreto Jozefa 2016.06.28. 11:25:41

A cím bannert hogyan lehet szerkeszteni? Egyedivé tenni?

Csile77 2016.07.13. 21:54:20

Sziasztok!
Én lehet, hogy nagyon béna vagyok, de két dolog egyáltalán nem megy. Az egyik, hogy a posztjaim az alcímek alatt jelenjenek meg. A másik, hogy NE a személyes facebook-os profilommal legyen összekötve a blogom...ja és az sem lenne utolsó, hogy hogyan csináljak cimkefelhőt...
Help, please!!!

Csile77 2016.07.13. 22:01:52

Most látom, hogy javasoltatok olyan megoldást, hogy kimásolva a poszt url címét, bemásoltam a facebook oldalamra, de egyszerűen nem él a cím. Nem lehet rákattintani, nem visz a blog posztomra...

devblaszlo 2016.07.14. 11:11:27

@Csile77: Szia, Facebook összekötésről itt tudsz olvasni: szevasztok.blog.hu/2015/10/15/minden_amit_a_blogodrol_nickedrol_es_a_facebook_profilodrol_rajongoi_oldaladrol_tudnod_kell

Néztem a blogodat, én úgy látom, hogy az alcímek alatt jelennek meg a posztjaid. Címkefelhőt az admin felületen a Beállítások -> Oldaldobozok menüpontban tudsz létrehozni.

BozsárG · www.teal.blog.hu 2016.07.18. 21:55:00

Sziasztok!
Beírtam egy alcímet, de nem jelenik meg! pedig a "Beállítások mentve" felirat megjelenik az admin felületen. Mi lehet a probléma? (teal.blog.hu)
köszi

Lollipopnasik 2016.07.29. 23:34:03

Sziasztok!

Beírom a blogcímem a telefon böngészőjébe, de a blog.hu főoldalra dob. Hogy tudom megváltoztatni, hogy telefonon is elérhető legyen a blogom? Köszi

dro 2016.08.23. 15:26:36

@MommySays: Mi a már létrehozott blogod címe?

dro 2016.08.26. 15:48:51

@Lollipopnasik: Szia, akkor kéne, hogy a blog.hu nyitóra dobjon ha elgépeled esetleg a címet. Nekem mobilról működik.

Etnica 2016.08.28. 12:43:08

"Fentre írhatod az első posztod címét, alá a szöveget (ez azért már nem bonyolult :)). Akkor fog megjelenni a nagyvilág számára a posztod, ha a jobb oldali sávban lévő "Vázlat" státuszt átállítod "Éles"-re, és elmented."
Hm..nekem valami bonyolult, mert nem jelenik meg a posztom :( Kérnék egy szöveges segítséget :)

dr0 2016.08.30. 12:33:26

@Etnica: Szia, amikor élesre állítod a bejegyzés szerkesztőben posztodat és elmented, akkor nem jelenik meg a blogodon? Vagy azóta ez megoldódott?

Etnica 2016.08.30. 15:35:55

@dr0: Szia, azt gondolom, hogy ez a probléma megoldódott :) De hogy mit csináltam és hogyan, halványlila gőzöm sincs.

Köszönöm szépen, hogy írtál!

Enikő Burján 2016.09.25. 19:09:01

Hello!

Meglévő fiókomban új blogot próbálok indítani, de az általános beállítások oldal nem működik. a nevet, alcímet, hosszú leírást be tudom írni (nem word-ből másoltam)a cimke hozzáadása már nem aktív és a Mentés gomb sem. Többször nekifutottam és nem megy.

Előre is köszönöm,

Enikő

|en| 2016.09.26. 09:43:24

@Enikő Burján:
Milyen böngészőt használtál? Egyébként hozd létre a blogot tag-ek nélkül és majd később töltsd ki.

|en| 2016.09.26. 09:45:34

@Enikő Burján: egyébként az oldal automatikusan mentődik és nem kell mentés nyomni, csak ha valami miatt az automatizmus még nem futott le.

Enikő Burján 2016.10.01. 12:50:07

Kedves IenI !

Chrom böngészőt használok. Nem tudom mit jelent a "Tag". a blog ugyan létrejött, de a beállítások menüben az "Általános" -on belül nem enged címkézni, menteni stb. Nem a bejegyzés szövegének mentését értem "mentés" alatt. azt tudom, hogy automatikus. Továbbá a választott sablont (többet is próbáltam) sem engedi szerkeszteni (színek, designe stb.) csak a " Türelem felirat" forog állandóan.

Köszi, előre is.

dr0 2016.10.03. 17:27:17

@Enikő Burján: Szia, Használsz esetleg adblockot a böngésződben?

gergo.bb 2016.11.17. 22:07:48

@Pölösné Hudák Dóra: azt szeretném kérdezni, hogy ez a blog készítés ingyenes? vagy egy idő után fizetőssé válik? )

dr0 2016.11.26. 18:56:46

@gergo.bb: Szia, teljesen ingyenes és később sem válik fizetőssé.

tu es 2017.01.21. 22:54:26

Koszi! Azert az jo ha az egyszerusegre torekedtek de a blog. Hu nem egyszeru.sztem nem mükodik Manapsag mashogy, mint csak a felhasznalo/ugyfel/Stb szempontjabol valo gondolkodas.

Boncz Ádám 2017.02.18. 06:05:38

Hello! Valamiért Index2-os kiemelésnél nem a blogom címe hanem a felhasználónevem jelenik meg. Ezt hogyan lehetne orvosolni? Előre is köszönöm.

dr0 2017.02.21. 17:44:49

@Boncz Ádám: Szia, Melyik bejegyzésednél tapasztaltad ezt?

GinaMiller 2017.04.08. 01:50:51

Sziasztok!
Hogyan tudom az egyes posztjaimat betenni a menüpontokba? Csak a főoldalon látom megjelenni a vázlatokat, de különböző posztokat szeretnék megjeleníteni a menüpontokban.

dr0 2017.04.11. 15:21:39

@GinaMiller: Szia, A menüpontok alá úgy tudsz bejegyzéseket csoportosítani, hogy a blogod admin felületén a "Beállítások/Tartalom menüben a bal oldali oszlopban megadod a menüpont nevét ez fog megjelenni felül a menü neveként.

Majd az középső oszlopból a "Tag/Rovat" lehetőséget választod, és a jobb oldali oszlopban megadod azt a taget amivel majd azokat a posztokat fogod címkézni amelyeket meg akarsz jeleníteni a menüben. Kattints a "Mentés" gombra, ha "Mentés" gomb nem aktív akkor a rendszer automatikusan elmentette a változtatásokat.

Ha ezzel megvagy, akkor a menüpontok alá rendezni kívánt bejegyzéseidhez be kell állítani azt a taget amit az imént a jobb oldali oszlopban adtál meg. Ha egy posztot be akarsz tenni egy tetszőleges menüpont alá, akkor a bejegyzésben hozzá kell adnod a jobb oldali oszlopban ehhez a menüponthoz beállított taget. Mentsd el a bejegyzést és kész is vagy.

Csiporog 2018.01.15. 20:15:08

Sziasztok,

mi a teendő akkor, ha már foglalt a blogodneve.blog.hu, amit szeretnék használni, de láthatóan egy sosem aktív blog volt, mikortól lehetne használni az adott blogodneve.blog.hu-t?
Köszi előre is!

Jet_Pack 2018.01.18. 18:19:56

@Csiporog: Szia! Kérlek írj ide ők tudnak érdemben segíteni.
support@blog.hu

Never give upp 2018.01.23. 23:32:37

Sziasztok!
Hogy tudom elérni, hogy a blogom a google keresőben is megtalálható legyen?

Jet_Pack 2018.01.25. 23:02:14

@Never give upp: Szia! Van saját SEO beállítása a blog.hu-nak, ami miatt a keresési találatokat elég hamar indexeli. Ha egy blog megfelelően felcímkézett állapotban van bejegyzések tekintetében és a blog tekintetében is, akkor ez nagyszerűen működik magától. A blogod admin felületén állítsd be mindenképpen a blogodra jellemző címkéket valamint a bejegyzéseket is címkézd fel. Ha jövőben bármi kérdésed van kérlek írj ide ők tudnak érdemben segíteni. support@blog.hu

nK Interiors 2018.03.13. 14:55:41

sziasztok, mi a módja az URL megváltoztatásának ? Kinek kell írnom ez ügyben ?
köszönöm!

Jet_Pack 2018.03.13. 15:16:43

@nK Interiors: Szia! Kérlek írj ide ők tudnak érdemben segíteni minden blog.hu érintő témában.
support@blog.hu

Kicsi mama · https://www.facebook.com/jozsefne.jurida 2018.05.29. 15:47:20

Szia !A blog címemet nem fogadja el mit kell írnom vagy hogyan annyi féle képen próbáltam de mindig piros köszönöm.

total_entertainment 2018.05.30. 10:18:50

@Kicsi mama:
Szia! Kérlek írj ide ők tudnak érdemben segíteni minden blog.hu érintő témában.
support@blog.hu

Héjjaváry 2018.07.29. 10:01:09

Lehetséges bejelentkezés nélkül blogokat elolvasni, blogok, vagy szerzők között böngészni, szavakra keresni ?

Jet_Pack 2018.07.29. 17:49:17

@AztMondom: Szia! Blogokat olvasni lehet Blog.hu nick létrehozása nélkül is, de nem ajánlott. Sokkal jobban élvezhetőbb ha bejelentkezett állapotban Blog.hu nicket létrehozva olvasol/böngészel/keresel a blog.hu blogjai között. :)

megamovieboy · http://europeanphalanx.blog.hu/ 2018.09.23. 11:23:47

Sziasztok! Nem tudom aktiválni a blogbejegyzést. Mit lehet tenni?

Jet_Pack 2018.09.23. 22:40:08

@megamovieboy: Szia! Kérlek írj ide ők tudnak érdemben segíteni support@blog.hu
(küld nekik el a blogod pontos címét/elérhetőségét és a blog bejegyzés szerkesztő linkjét is)

Hegyesi Molnár Éva 2019.02.26. 11:01:11

Sziasztok! A közösségi oldalak beállításánál az Instagram oldal címéhez mit kell beírni? Nekem ha a linket rakom be azt nem fogadja el, ha pedig csak a címet akkor hibás oldalra irányítja. Köszönöm a segítséget.

Jet_Pack 2019.02.26. 15:47:24

@Hegyesi Molnár Éva: Szia. A megfelelő formátum https://www.instagram.com/InstagramoldaladURLazonosítója Ha egyéb további kérdésed van írj kérlek a support@blog.hu címre.

Retro Gipsz 2019.12.20. 20:33:44

Szép estét mkindenkinek. Én is belépek a kezdők közé. Létezik valahol segítség, ahol végig vezetnek ezeken a lépcsőkön? Órák óta küzdök vele és azt hiszem, értelmezési gondjaim vannak. Olvasom és csinálom, de nem az jön elő amit szeretnék. Feladom mára és ha lesz időm, holnap újra kezdem, de ott tartok ahol elindultam megint.

TrueFood 2019.12.23. 16:19:03

@Retro Gipsz: Szia, írj kérlek a support@blog.hu -ra, ott tudnak segíteni.

Retro Gipsz 2019.12.31. 23:00:16

Köszönöm a választ. Sikerült segítséget találni de még 2015ben indítottam egyet, de közben
nem tudtam belépni és elmaradtam tőle. Végül sikerült, de most az a gondom, hogy nem csupán posztot szeretnék feltenni, hanem több száz oldalas írásokat is. A másik, hogy szabadon hagytam a hozzáférést bárkinek, mert egyfajta szűrőnek akarom használni ezt. Érdekel, az olvasók véleménye, hogy tovább tudjak lépni, fejlődni. Erre hogyan találhatok megoldást? Köszönöm a segítséget előre is.

TrueFood 2020.01.02. 21:22:13

@Retro Gipsz: Ne ide írj kérlek, hanem a support@blog.hu -ra, mert ott tudnak segíteni.

Kőrbejáróka 2020.03.19. 20:45:09

Szia
Az lenne a kérdésem, hogy ,hogyan tudok ismerősök oldalát betenni a blogomba,úgy ,hogy pld ,rákattintok a Kata névre és előjön az ő blogja?? Még úgy is ,hogy egy másik blogoldalon van, Köszönöm . üdvözlettel

dokilady 2020.07.15. 21:48:22

Sziasztok
Nekem az a gondom, hogy miután a blog szövegét megírtam, az előnézetben nyomtatott nagybetűkkel jelenik meg, miért? És a másik pedig ki szeretném másolni a szöveg egy részét, hogy szerkesszem, de sehol sincs másolási lehetőség.

Jet_Pack 2020.07.16. 17:22:56

@dokilady: Szia! Kérlek írj ide ők tudnak érdemben segíteni support@blog.hu
süti beállítások módosítása