Blog.hu segítség

Kép-, videó-, linkposzt szerkesztése

Hasonlóan a klasszikus poszt létrehozásához, itt is az új bejegyzésnél kell kiválasztanotok, hogy milyen típusú posztot szeretnétek létrehozni. Ezek pedig a következők:

  • kép
  • videó
  • hivatkozás (link).

Ezek a bejegyzések általában csak egy objektumot tartalmaznak, amelyekhez fűzhettek némi kommentárt is, de ez nem kötelező.

Kép bejegyzéseteket az alábbi módon tudjátok létrehozni:


Videó bejegyzést az alábbi módon tudtok létrehozni:

Link vagy hivatkozás posztot pedig a következő lépések alapján tudtok létrehozni:

tovább

A bejegyzés trackback címe:

https://segitseg.blog.hu/api/trackback/id/tr344273688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Derek707 2012.05.22. 22:08:38

Pofás az új admin, kár, hogy pár funkció kimaradt. A szépség kedvéért feladtunk egy csomó hasznos funkciót.
Vagy csak én nem találom.
Hol tudok kitörölni egy feltöltött képet, amire nincs szükségem?
Hol tudom megnézni, hogy milyen oldalakat néztek meg a legtöbben (URL statisztika)?
Van még pár kérdés, de már szinte boldog lennék ezekkel is.
Köszi.

Oldfan 2012.09.30. 12:26:19

Hogyan lehet a beillesztett trailert kitörölni? A youtube-on már nem él az eredeti link, másikat akartam helyette. De az első eltüntetésére nem találtam módot. Az újat odarakta a nem működő mellé.

Oldfan 2012.10.01. 15:11:58

@L.A.: Üdv!
Szamurájfilmek és Filmbook blogok. A poszton már az egyik társszerző segített a Filmbookon. De a másikon
se ártana tudnom, mert csak idő kérdése, mikor lesz aktuális valamelyik trailernél. Állítólag a szöveg végére kell kattintani, majd "DEL", de nálam nem jött össze.
Valami más?

devDavid · http://blog.hu 2012.10.02. 11:50:33

@Oldfan: videó után kattintasz és visszatörölsz egyet. Ha így nem sikerül, HTML forrás gombot megnyomod, megkeresed és kitörlöd a videó forráskódját.

üdv,
D.

BZ the original since 1974 · http://bzmusic.hu 2013.01.14. 14:35:14

Sziasztok,

Hogy tudom azt megoldani, hogy kép-post esetén ne méretezze át a 800px széles képet 525-re? Az általam választott sablonba beleférne, szóval nincs rá szükség. A css/html szerkesztőben nem találtam átméretező részt, csak én nem vettem észre? Köszi!

Loname 2013.03.28. 07:53:24

Kérek szépen visszajelzést, hogy megérkezett-e a kérésem a freeblogról való importálásról (dohogoblog.freeblog.hu)

SimonyiBalázs 2013.05.28. 21:40:40

sziasztok, kis segítséget kérnék, az utóbbi időben a blogom nem hajlandó vázlatot csinálni egy posztból, hanem azonnal élesíti, így csak az időzítő funkcióval van lehetőségem arra, hogy ne jelenjen meg egy poszt rögtön. Mit tudok tenni? köszi.

Fehér Dávid 2014.01.22. 14:47:41

adfdterewrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrssssssssssssssssssgfdasdffffffffffaaaa dgsssssssssssssssssssssssssggggggggddddddddddddddddddddddddddddddffersdggggggggggggggggssssdf

ildsisy 2014.08.21. 14:15:30

szia!
Az egyik (ill.) másik is) blogomat új sablonra váltottam. nagyon tetszik! Igen ám, de oldalt eltűntek a pl. indafotó képeim ajánlása, meg linkek, ezt oldalra lehet tenni? Mert nem engedi, ill. nem is jelent meg a váltáskor...
Próbáltam áthúzni, de visszaugrik pl. az indafotóm
Hispter-re váltottam. Ez tetszik.
Köszi előre is :)

zsu044 2014.09.05. 14:18:42

Sziasztok! Új vagyok itt, még csak 2 napja indítottam blogot. Képekkel kapcsban kérdeznék. Először feltöltöttem a képeket úgy ahogy vannak, majd a bejegyzésben méretre igazítottam. Minden oké volt, úgy sikerült a bejegyzés, ahogy akartam. Élesben is megnéztem, stimm. 2-3 óra múlva a blogon már csak X-es négyzet látható a képek helyén. Újra szerkesztés, töröltem, majd újra feltöltöttem a képeket. Ugyanez történt, valamennyi ideig láthatóak, majd már nem megjeleníthetőek. Ismét szerkesztés, előtte átméreteztem a képeket a "web legkisebb" méretűre. Feltöltöttem ma reggel, de. még minden ok, most már megint nem látható. Mit kellene még csinálnom?? Ja, és JPEG formátum.
HELP ME PLS!! :)

zsu044 2014.10.14. 09:27:39

Sziasztok! Megint "képes" probléma.. A Bloglovin' oldalán miért nem jelennek meg a posztokhoz a képek? Ill. a 16 posztból kettőhöz megjelenik, pedig semmit nem csináltam máshogy azoknál..

kogiuri 2014.11.23. 21:59:54

Már háromszor írtam, hogy a képposztot nem tudom feltenni, mert nem tölti fel a rendszer a kijelölt képet. Megjelenik a "feltöltés" doboz, de semmi sem történik.Mindet az előírásnak megfelelően csinálok, mégsem működik.
Jó lenne, ha választ kapnék, ez már lassan fél éve gondom.

Koza Krisz 2014.11.28. 20:27:09

Sziasztok!

Egy gyors kérdés: van valamilyen módja annak, hogy a YouTube-os bejegyzések reszponzívan jelenjenek meg?

kugi · http://kugi.blog.hu 2014.12.05. 10:59:26

Sziasztok!
Egy hangfájlt szeretnék közzétenni a blogomon, de úgy, hogy ne legyen letölthető, csak meghallgatható (a szerzői jog tulajdonosának a kérése). megoldható-e ez? Egyáltalán: hangfájlt hogyan lehet beilleszteni?
Várom válaszotokat!

L.A. · http://blog.fuggoagy.hu 2014.12.05. 12:16:22

@kugi: fontos: amit a böngészőben lejátszol, az letöltődik, azaz el lehet menteni, vagy legalábbis valahogyan rögzíthető, másolható. tehát megvédeni nem tudod azoktól, akik le szeretnék menteni. ezt nyilván lehet kicsit nehezíteni, hogy egy laikus elakadjon, de csak az nem másolható, amit nem töltesz fel a netre.

a kérdésre válaszolva:
a hangfájlt fel kell tölteni valahová (ha nem nagyobb, mint 2MB, akkor a blog.hu-ra is mehet), és egy flash lejátszóval le lehet játszani, mint pl itt:

viztorony.blog.hu/2014/12/05/radiomusor_a_viztornyokrol

kugi · http://kugi.blog.hu 2014.12.05. 12:35:43

@L.A.: Köszi a gyors választ! Nekem az is elég, ha egy laikus nem boldogul a lementésével.
Ha pl. egy (max. 2MB) mp3-at feltöltök a blog.hu-ra, akkor beillesztéskor automatikusan megjelenik hozzá a lejátszó is? Pl. ami a Te posztodban is van? Vagy azt is be kell valahogy illeszteni? (Lehet, hogy butaságot kérdezek, de én is laikus vagyok. :) )

L.A. · http://blog.fuggoagy.hu 2014.12.05. 12:51:11

@kugi: nem butaság, és perse jó lenne valami beépített lejátszó, de nincs. a linkelt posztban egy másik weboldalon található lejátszó van beágyazva, és az hivatkozik a feltöltött fájlra.

Így néz ki a bejegyzés html kódja:
m.cdn.blog.hu/vi/viztorony/file/lejatszo.txt

kugi · http://kugi.blog.hu 2014.12.05. 13:00:05

@L.A.: Köszi a segítséget! Akkor ezt majd megpróbálom beilleszteni (bár ilyet se csináltam még).

polgarz . 2014.12.08. 08:50:22

@kugi: VAGY esetleg feltoltod soundcloud.com-ra, ahol beallithatod, hogy ne legyen letolheto, es az ott kapott beagyazokodot rakod be a posztba :)

zsu044 2014.12.15. 22:52:32

Sziasztok még mindig ugyanaz a kérdésem! :) Sem a Bloglovin', sem a Magyar Blogok oldalán nem jelennek meg a posztjaimhoz a képek. Illetve a Bloglovin'-on kb 20 posztból kettőnél megjelent kép, pedig semmit nem csináltam máshogy. Mi lehet a problem?

Combat Gear Admin · http://combatgear.blog.hu 2014.12.16. 20:12:20

Sziasztok

Négy darab képet töltöttem fel, de sem a feltöltő ablakba se a posztnál nem jelennek meg. Illetve megjelenik egy üres négyszög. Korábban ez akkor fordult elő, ha a kép nevében speciális karakter volt. Próbáltam átnevezni őket, jpeg-ről jpg-re, illetve a nevét is átírtam, de nem jártam sikerrel. Több ötletem nagyon nem volt.

A segítséget előre is köszönöm.

polgarz . 2014.12.17. 10:05:41

@Combat Gear Admin: Szia! Küldenél a support@blog.hu-ra egy emailt, amiben részletesebben leírod, hogy:
- melyik képekről van szó
- hol töltötted fel? (klasszikus posztnál, vagy képes posztnál?)

köszi!

zsu044 2015.01.10. 10:29:58

Helllllllooooooooooo!!! Még mindig várom a segítséget!! :( :(

polgarz . 2015.01.12. 10:24:40

@zsu044: Hellooooo! Ne ess kétségbe! :) Most megnéztem az eredeti hozzászólásodat, de nem értem teljesen, hogy mi a probléma.. Küldenél egy levelet a support@blog.hu-ra, minél részletesebben leírva a hibát?

Szilvás Péter 2015.01.19. 00:03:39

Hogy lehet az megcsinálni, hogy a képet amit beszúrok nem lehet majd megnyitni hanem az adott méretben jelenik meg az oldalon és egységes méretű az összes kép? mert amiket én szúrok be azt nekem kell méretre igazítani azután a blogon is külön meg is lehet nyitni, én pedig csak azt szeretném hogy csak ott legyen látható ne pedig külön is klikkelhető... köszi előre is.

kugi · http://kugi.blog.hu 2015.02.01. 21:42:31

@L.A.: Helló! Csak most tudtam megszerezni azt a hangfájlt, amit feltöltenék az általad is használt lejátszóba. De a mérete majdnem 40 MB. Ezt hova tudnám feltölteni?
Előre is köszi!

polgarz . 2015.02.16. 13:33:25

@Szilvás Péter: Szia! Amennyiben 480px-nél szélesebb képeket töltesz fel/ illesztesz be, automatikusan nagyobb méretben nyitja meg, ezáltal a megoldás: tölts fel 480px-nél kisebb képeket, és akkor azok, csak abban a méretben lesznek láthatóak, amiben te akarod!

gal katalin 2015.11.10. 14:34:28

szia! galériát egyik sablonban sem lehet létrehozni? portfolió blogot indítanék, amihez édeskevés egy kép/bejegyzés. köszönöm előre is a választ! kati

polgarz . 2015.11.10. 15:11:35

@gal katalin: Szia! De, létre lehet, csak ne 'kép' típusú poszttal próbálkozz (ott az a szabály, hogy egy kép - egy poszt), hanem klasszikussal. Ott hozzá tudsz adni galériát úgy, hogy a shift nyomvatartásával kiválasztasz több képet.

gal katalin 2015.11.11. 09:06:37

szuper, köszönöm. sikerül is. viszont a képek sorrendjét hogy tudom meghatározni galérián belül? mert ga feltöltök 5 képet, akkor az első feltöltés kerül leghátra.... olyat lehet, hogy kiválasztom az indító/borító képet?

gal katalin 2015.11.11. 09:44:58

megtaláltam, a képaláírásnál lehet a sorrendet is változtatni. köszönöm a segítséget! :)

Jójárt Benő 2016.08.05. 21:39:45

Sziasztok! Sajnos nem jelennek meg a feltöltött képek a blogon. Tavaly, tavalyelőtt ugyan így csináltam mindent akkor ment is a dolog. Mit rontok el? Esetleg valaki tudna segíteni, hogy jó legyen!

Köszönöm

|en| 2016.09.13. 15:45:56

@Jójárt Benő: helló, már megolódott a probléma?

Esoxlucius 2018.07.22. 21:27:52

Videot szeretnék beilleszteni. Bemásolom a kódot, előnézetben meg tudom nézni a videot, de ha "külsős" akarja megtekinteni csak gy "E" betű jelenik meg a videobox helyén (kénytelen vagyok linket beilleszteni hogy kattintsanak rá).

Mi miatt lehet? Mit rontok el?

Köszi a választ:

Esoxlucius

Jet_Pack 2018.07.23. 12:12:56

@Esoxlucius: Szia!
Kérlek írj ide ők tudnak érdemben segíteni: support@blog.hu

senkinemsem · https://www.facebook.com/mitmikor/ 2020.01.05. 12:40:11

Sziasztok, elkelne egy kis segítség.
Eddig csak youtube videókat ágyaztam be, mindig iframe embed kóddal. A következő embed kód azonban nem működik, pedig másik oldalon tesztelve jó:
<iframe src="http://elkepzelteletek.hu/ikerlangok-konyv-akcios/fvp-2/" allowfullscreen width="640" height="362" frameborder="0" style="max-width:100%"></iframe>

Van valakinek ötlete, mi lehet a baj?

TrueFood 2020.01.06. 13:37:37

@senkinemsem: Szia!
Kérlek írj ide, ők tudnak érdemben segíteni: support@blog.hu

senkinemsem · https://www.facebook.com/mitmikor/ 2020.01.06. 16:30:19

@TrueFood: Szi, köszönöm szépen, elküldtem a levelet.
süti beállítások módosítása