Blog.hu segítség

Hogyan tudok a posztok végére megosztás ikonokat rakni?

Mi sem egyszerűbb!

Kattints a Beállítások -> Megjelenés menüpontra, és pipáld be azokat a szolgáltatásokat, amelyeket a poszt végén akarsz látni.

megosztasikonok.png

Ha valami miatt nem jelenik meg, ide kattintva megtalálod az ehhez tartozó hibaelhárítási útmutatónkat.

tovább
· 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://segitseg.blog.hu/api/trackback/id/tr942053209

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Weboldal bérlés kontra weboldalkészítés 2011.12.10. 11:24:09

Több százezer forint egy weboldal indítása, vagy egy új rablás az üzleti pályán? Kinek a pénzére pályáznak a weboldalszerkesztők? Mérje fel weboldalána

Trackback: Rablóhókuszpókusz a keresőoptimalizálás? 2011.12.10. 11:23:58

Számos weboldalt megvizsgáltunk, az okokat keresve az alacsony vagy nem megfelelő számú látogatottságra.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cadix · http://www.blog.hu 2011.07.11. 10:07:26

@___A___: 2 nappal a megjelenése után már beépítettük... Írtunk is róla: szevasztok.blog.hu/2011/07/01/nyari_hirado

cadix · http://www.blog.hu 2011.07.11. 10:08:58

@Genealogus: @dVn: NEM a bloghu hibája. Ha te úgy gondolod, hogy a bloghus megosztás a szar, akkor csináld csak, tedd be kézzel a megosztás gombokat, sajnos úgyanúgy rossz lesz a like. Ahogy rossz más oldalakon is, csak az valszeg azért nem tűnik fel nektek, mert a bloghun van a saját sitetok, amit többször használtok.

___A___ 2011.07.11. 10:45:57

@cadix: Köszi, én voltam a nem eléggé jól keresgélő.

dVn · http://elvarazsoltkastely.blog.hu 2011.07.11. 11:57:38

@cadix: Én egy szóval sem állítottam, hogy szar a blog.hu-s megosztás, én CSAK kérdeztem.

TheWatcher · http://tagranyiltszemek.blog.hu/ 2011.07.17. 12:24:29

Hali,
Egy kis segítséget szeretnék kérni, hogy a facebook like és a google+1 egy sorba kerülhessen, ne egymás alá. Próbáltam megkeresni CSS-ben, de nem találtam ilyen sort. Úgy akartam beállítani h a FB like a bal oldalon legyen mint most, a +1 pedig a jobb oldalon. Köszi előre is a segítséget!

SlySoft · http://valo-vilag.blog.hu/ 2011.08.09. 03:01:59

A Facebook oldal linkjét hol tudom be illeszteni?

apogany 2011.08.09. 14:07:48

@SlySoft: html oldaldobozba rakd be a facebook kódját!

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2011.09.11. 11:08:43

Azt szeretném kérdezni, h találtam egy remek oldalt (simplereach.com) amivel lehet olyan kódsort generálni, mellyel az oldalon görgetve a jobb alsó sarokban ajánlók jönnek fel a blogról egy kis ablakban és a megosztást is ott lehet bonyolítani.

Meg is csináltam a kódot, de nem tudom pontosan, h hová kell beszúrni a sablon forráskódjában. Megtudnátok mondani? Beteszem én, csak nem akarok próbálkozni nehogy elrontsam, így gondoltam inkább megkérdezem.

Előre is köszi a választ!

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2011.10.04. 10:39:59

Van egy kis gond: a megosztás ikonok nem látszódnak IE8 és Firefox alatt, csak Krómban jelennek meg. Elvileg egy sima div és a forráskódban is látom, hogy elvileg ott vannak, mégsem látszanak a felületen.
Korábban jó volt a sablonban, ellenőriztem, tehát valahol más gubanc van.
A blog itt van:
gyevibiro.blog.hu

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2011.10.04. 10:44:18

Oké, a hiba megoldva (félig): az ad blocker blokkolta a megosztási lehetőségeket. Lehet arról szó, hogy ne blokkolja ezt a részt? Nem nálam, hanem általánosságban ne fusson rá, hiszen ez nem reklám.

apogany 2011.10.04. 17:07:45

@mykee: ezt az adblockeredben kell beállítanod.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2011.10.04. 21:40:14

@apogany: Köszi, csak gondoltam, csak van egy trükkaz ilyen esetekre, de akkor nincs, hogy ezt is reklámnak veszi :-(

Sikervadász 2011.10.30. 16:14:30

Sziasztok! Hogy lehet a Google+ megosztás ikont a Like gomb MELLÉ varázsolni? Alatta jelenik meg. Köszi

HunMoiselle · http://budapest-bordeaux.blog.hu/ 2011.11.01. 12:56:25

Sziasztok!
Ránéznétek nálam is a "like-gombra"? Rendszeresen nullázza magát a számláló...
Előre is köszi a segítséget!

SweetTrix 2011.11.04. 14:49:41

az adminfelületen nekem nem ajánlja fel választhatóként a facebook like-ot és a facebook megosztást is csak a lájkot.

apogany 2011.11.04. 16:13:41

@SweetTrix: az új adminban össze van vonva, jobbra a Facebook Like beállítások dobozban tudod átállítani ajánlásra like helyett.

Diamia8 2011.11.08. 08:17:55

Sziasztok!

Hogyan tudom az oldaldobozok közé kirakni a facebook like box-ot?

MERAXES13 2011.11.08. 20:22:54

Bajban vagyok , mikor nem .. de nem lehetne hogy a szerkesztésben magyarul is lehessen olvasni a szöveget ? Vagy nem is fontos ? Erre már nem is merek gondolni , mert érdekes , de ha nem értem..sztem nem tud mindenki ..sajna .. angolul..vagy csak azok blogolhatnak ??

apogany 2011.11.09. 11:55:44

@Diamia8: html oldaldobozba kell beszúrnod a facebook kódját: developers.facebook.com/docs/reference/plugins/like-box

@MERAXES13: milyen szövegre gondolsz pontosan?

Diamia8 2011.11.09. 18:09:41

@apogany: köszi, tegnap sikerült. Csak közben még egyszer meg akartam csinálni és akkor ezt az üzenetet kaptam: "Could not retrieve id for the specified page. Please verify correct href was passed in." - gondolom most akkor végleg elrontottam... írtam a facbooknak, de még nem válaszoltak. Esetleg találkoztál már ilyen hibaüzenettel?

banita76 2011.11.11. 16:01:43

Hali nekem nincs csak Facebook like lehetőség van, megosztás nincs. Ezen hogy tudok segíteni? Szeretném megosztani is. Az iwiw-es az megvan de a Facebookos nincs.

apogany 2011.11.11. 16:12:33

@Diamia8: látatlanba; elképzelhető, hogy másodszor rosszul másoltad be a kódot, vagy a Facebook nem tudta éppen kiszolgálni a kérést..

@banita76: lásd feljebb a válaszom SweetTrix-nek

totaliber 2011.11.24. 11:00:41

Sziasztok!

Nálunk se látszódnak a megosztások, like-k, pedig van, aminél tegnap még 32 db volt. Erre még mindig nincs megoldás? Még mindig Facebook hiba? Előre is köszönöm a segítséget.

L.A. · http://blog.fuggoagy.hu 2011.11.24. 11:12:28

@totaliber: a lájkok számát (szerencsére) nem lehet kívülről módosítani, így az esetleges hibát sem javítani (sajnos) ezt a felületet teljesen a facebook szolgálja ki, a számláló lenullázódása nyilvánvalóan az ő hibájuk.

totaliber 2011.11.24. 11:51:27

@L.A.: Köszönöm a gyors, sajnos rossz hírt. Esetleg nem tudod, hogy Facebook részről kivel lehetne felvenni a kapcsolatot? Úgy látom ez elég sokaknak probléma.

mny 2011.11.30. 18:30:06

Sziasztok, én is like boxot szeretnék. A facebookon megtaláltam, hogy kell kérni kódot de innen tovább nem jutok. 3 lehetőséget ajánl fel: html5, xfbml, iframe... melyiket válasszam és azt hova illesszem be? A we don't know sablont használom és addig eljutottam, hogy azt le kell másolnom, de azt, hogy hova tovább már nem vágom. Ha valaki kicsit szájbarágósabban kitudná fejteni, vagy tudna amatórök számra is érthető linket adni, megköszönném.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.12.08. 12:20:35

Hali, nem talaltam sajnos komment topikot, viszont nekem epp azzal gyult meg a bajom. Par napja a blogomrol el-eltunedeznek a kommentek, most is van legalabb 5, ami nem latszik, lehet par ora mulva ujra fog, majd megint eltunik (tegnap legalabbis ez volt a jelenseg). Mas is tapasztalt ilyet? Akar igen, akar nem, mi lehet a megoldas a problemara?

ulrik · http://ulrik.blog.hu 2011.12.23. 00:29:00

Bocs, ha már volt a kérdés/hibajelzés, de gyorsan átfutva nem találtam semmit...

Szóval mobil verzióban nem jól működik a megosztás. Hibás linket osztat meg. (szerintem csak egy / jel hiányzik belőle)

parkapcsolat.dr · http://parkapcsolatdoktor.blog.hu/ 2011.12.29. 22:56:33

sziasztok, Fb kódot beillesztettem a HTML dobozba, gyönyörűen meg is jelenik az oldalamon...a gondom az, hogy az ablak jobboldala kilóg a hasábból. mit kell tennem, hogy a like-box szépen jelenjen meg ..igazodjon az oldal széléhez? köszi előre is

In_Aktiv 2012.02.11. 10:18:59

Helló!
Valaki tudna abba segíteni, hogy oldalra a menüsorba, hogyan lehet különféle oldalakat hirdetni?

apogany 2012.02.13. 13:58:34

@In_Aktiv: Linkek oldaldobozba rakhatsz ki linkeket.

elektron10 2012.02.22. 15:07:44

Hogy lehet beszerezni?

k.erwin 2012.05.02. 13:25:55

nem tudom, olvassa-e még valaki, de elkeseredetten próbálok facebook meta tageket bevinni a sablonomba, eredmény nélkül.

valaki tudna segíteni?

gemby 2012.05.02. 13:32:35

@cadix: legalább egy képet szeretnék a facebookos linkelésnél, de az oldalon lévőket nem találja, a metában leírtakat meg nem ismeri fel. ugyanez a title és description tageknél.

igazából azt nem tudom, hova kéne pakolnom a meta tageket, hogy felismerje.

gemby 2012.05.02. 13:33:14

(én voltam, csak máshonnan. :))

cadix · http://www.blog.hu 2012.05.02. 13:35:27

@guLi: Ezeket a bloghu automatikusan beleteszi, ha épp a facebook ezeket nem ismeri fel, az a facebook hibája. Nézd meg egy blogposzt oldal forráskódját, vagy csekkold le itt: developers.facebook.com/tools/debug

Itt mindig müxik, azért mert jól benne van minden, amit a FB elvár, csak éppen posztoláskor/lájkoláskor, már megreccsennek, ezzel sajnos nem tudunk sem mi, sem te mit kezdeni...

gemby 2012.05.02. 14:09:05

@cadix: igen, néztem, hogy egyes meta-elemeket felismer, de pl. az image tagnél a debug is jelzett, hogy nincs.

áthidaltam, mert ha a bejegyzés html-jébe tolom be, onnan felismeri. elég faramuci, de legalább megy. :)

köszi a gyors választ!

MiklosBalazs · http://jobbut.blog.hu/ 2012.05.04. 14:32:24

@L.A.: valamiért nem működik :( fel tudsz menni a blogomra, hogy megnézd, hogy mi a probléma?

L.A. · http://blog.fuggoagy.hu 2012.05.09. 17:42:37

@MiklosBalazs: nincs a blogodban ilyen doboz, úgyhogy nem látszik, mi a gond.

de küldd el ide a kódot: indapass.hu/kapcsolat és hogy hová szeretnéd

lbm · http://nertars.blog.hu 2012.05.12. 22:58:13

Sziasztok! Elnézést ha nem vagyok elég "műértő" de két kérdésem lenne.

Az első, hogy hogy tudnék a blogba elhelyezni egy aktív linket, mely a facebook csoportomra mutat? Erre gondoltam:
http://www.facebook.com/#!/igydolgozunk?notif_t=fbpage_fan_invite

A másik, hogy több blogon is láttam, egy olyan facebook alkalmazást, mely oldalt helyezkedik el, és a blog kedvelőinek képe is látszik rajta. nagyon vágyom ilyenre de nem tudom, hogy varázsolhatnám oda.

A választ, vagy a megoldást előre is köszönöm.
LBM igydolgozunk.blog.hu

miss Scotty (törölt) · http://avarazsollo.blog.hu 2012.05.21. 10:00:59

Két dolog miatt írok.

Az egyik, hogy két fb gomb jelenik meg a blogomon. :o

A másik, hogy a fb-on nem jönnek a blogom bejegyzései (így saját magam osztom meg a linket). Ez az átállás miatt lehet?

Előre is köszi a választ.

Üdv. Scotty

pcdevil · http://twitter.com/pcdevil 2012.05.21. 10:14:19

@miss Scotty: a két facebook gomb azért lehet, mivel a sablonodban szerepel a megosztási ikon tagünk (<blh:share/>), és egy iframe-es megoldása a facebook lájknak. utóbbit kivettem.

A második kérdésed kifejtenéd kérlek?

cadix · http://www.blog.hu 2012.05.21. 10:16:21

@miss Scotty: hello, az átállásnak ehhez semmi köze

miss Scotty (törölt) · http://avarazsollo.blog.hu 2012.06.01. 19:17:54

@cadix: A fb-on van egy oldala a blogomnak www.facebook.com/varazsollo
Itt rendszeresen jöttek a blog.hu-s bejegyzéseim, de pár hete nem és fogalmam sincs, hogy miért. Az informatikus családtagom azt tanácsolta, hogy kérdezzelek titeket.

Ozmonda 2012.07.07. 10:54:47

Halihó!
A pin it gombot próbálom beilleszteni, eddig zéró eredménnyel.
a tag-et elvileg jó helyre tettem, a post_feedback utáni sorba, a postscrip tag-et pedig a body_required után. ez utóbbi volt a body előtt is de semmi eredményt nem mutatott.
tudnátok segíteni?

pcdevil · http://twitter.com/pcdevil 2012.07.10. 12:07:57

@Ozmonda:
helló,
neraktam a Pin It -et egy újonnan létrehozott "ozmonda 120710" sablonba. ha jónak találod, élesítsd ki;)

mizrolist 2012.07.31. 12:39:39

Bugreport: a Twitter-gombnál a Vízszintes elrendezés számlálóval opció bejelölésekor függőleges elrendezésű gomb jelenik meg és fordítva.

furalany 2012.11.27. 11:34:25

Nem tudja esetleg valaki, hogyan lehet megoldani azt, hogy a megosztás gombok csak akkor látszódjanak, ha valaki megnyitja a bejegyzést magát?

Tehát a föoldalon ne látszódjanak? Van erre valami mód?

retekElek 2012.12.28. 00:02:30

hello!
Azzal lehet valamit kezdeni, hogy ne kelljen 2szer nyomni a like-ra?
mert most úgy megy hogy egyszer megnyomják utána rá kell nyomni hogy "megerősít"... ezt nem lehetne kiszedni? mert van aki ezért nem lájkolja mert meg kell erősíteni és túl lépő rajta észre sem veszi...

Megamind 2013.01.21. 13:54:28

Sziasztok! Van egy gondom, hogy Safari böngészőn nézve a blogomat, ne látszanak a bejegyzések, a megosztás ikonok valamint az oldaldobozok közül a Facebook követő doboz üres, holott más böngészőn simán látszik a követés stb. Mia gond, vagy be kell még valamit állítani? Annyit még, hogy 3 különböző Safarin (gépen) néztem meg. Kösz a segítséget.
www.megamind.blog.hu

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2013.01.22. 13:21:41

Hello!
A blogomon nem működik a tetszik/ajánlás gomb, rányomok, és a facebookomon semmi nyoma nincs (ugyanakkor a számláló meg számolja a lájkomat). És gondolom ez mindenkivel így van, mert nem sokan hivatkoznak a facebookról a blogra.

Más: hirdetés topikot nem találtam, úgyhogy ide írom, h a megfelelő helyre beírt Etargetes hirdetést a blog nem jeleníti meg, az Etarget sem számol megjelenítést. Feltételezem valahol a nem gyári sablonban van a probléma (mint hogy lájk gomb is akkor lett, amikor manuálisan beleírtam a html-kódba), de a megosztott hirdetést már nem tudom hogy írjam bele a kódba. Jó lenne tudni h van-e olyan megoldás h a sablon is megmarad és a hirdetéseim is látszódnak.

KaticaBogár 2014.02.21. 16:01:01

Sziasztok!
Nekem az lenne a kérdésem, hogy a blogba betett képeket hogyan lehet pin it gombbal ellátni? Csak az egész bejegyzés alá tudok tenni ilyet, de az sem működik.
Másik kérdésem, hogy miért nem tudok szövegre és képre link hivatkozást beszúrni, mint eddig? Valamiért szürke a lehetőség.

Köszönöm szépen!!

polgarz . 2014.02.21. 16:11:24

@KaticaBogár: Szia! A link problémával kapcsolatban kérdeznék: milyen böngészőt használsz?

agarajz · agarajz.blog.hu 2014.04.10. 19:49:24

Abban kérnék segítséget, hogy hiába állítom át a facebook like-nál a hátteret sötétre, így is annyira sötét szürkék a betűk, hogy kizárólag akkor látszanak, ha kijelölöm a szöveget.
Magyarán nem látszik egy darab like sem.
Blogom címe: agarajz.blog.hu
Előre is nagyon köszönöm, ha tud valaki segíteni.

agarajz · agarajz.blog.hu 2014.05.01. 11:17:04

Megoldódott, már látszik.

agarajz · agarajz.blog.hu 2014.06.10. 18:08:39

Ismerőseim jelentős része folyamatosan azt jelzi, hogy nem jelenik meg neki a like-gomb, nem tudja like-olni a posztokat, miközben másoknak minden megjelenik. Tudok tenni valamit, hogy "megjavítsam"?

apogany 2014.06.11. 14:17:12

@agarajz: nem igazán, a like gomb a Facebooktól jön (vagy éppen nem jön), nincs ráhatásod.

2014.07.15. 15:18:41

@cadix: Szia, lenne egy kérdésem, kérésem. A blogomon eddig volt like facebook gomb, ez ok, mert én tettem oda. Most megjelent a megosztás is amit szerintem nem én követtem el, viszont az adminban nem találom azt az oldalt ahol ezeket lehet állítani. Csak a like gombra van szükségem. Köszi a választ előre is.

Postnomad · http://postmode.blog.hu 2014.07.17. 12:05:25

@Turchi: Igen, a social gombok beállítása számomra is rejtély :(

2014.07.17. 20:49:55

@cadix: Megjavult! Te tetted ezt? :-) Ha igen, köszönöm, ha nem akkor is ...

cadix · http://www.blog.hu 2014.07.17. 20:51:00

@Postnomad: @Turchi: a kollégáimmal dolgoztunk rajta és finomhangoltunk kicsit. Beállítások/Megjelenés menüben lehet variálni

2014.07.17. 21:19:55

@cadix: Igen, megtaláltam, köszönöm

fulopmiklos · http://mountainbike.blog.hu 2014.08.15. 08:25:57

Sziasztok!
A megosztások korábbi paraméterezési lehetősége meszűnt. Nálam az a probléma, hogy a FB "tetszik" gomb melletti szöveg nem olvasható (hányan tetszikelték az adott posztot), mivel hajszálra megegyezik a hátterem színével. Kérdés: hogyan tudom állítani a szöveg színét, mondjuk fehérre? Köszi.

Ronella 2014.12.08. 12:07:18

Helló! Be van pipálva a Megosztásoknál az fb like és a megosztás is, viszont egyik gomb sem jelenik meg a bejegyzések alatt. Nagyon kezdő vagyok és lehet nem csak ennyiből áll, hogy megjelenjenek a funkciók....Tudna valaki segíteni?

Stefanie · http://blog.hu 2014.12.10. 14:48:27

@Világi Veronika: Szia! Nálunk rendre megjelennek a gombok. Nem lehet, hogy a böngésződben van egy reklám blokkoló ami ezeket is letiltja?

Stefanie · http://blog.hu 2014.12.10. 14:52:53

@fulopmiklos: Heló! Látom már megoldottad, de ha a szöveg színét akarod cserélni, akkor a blh:share tag-hez add meg ezt: fb_colorscheme="dark"

Ronella 2014.12.10. 20:22:38

@Stefanie: @Stefanie
Köszi szépen, tényleg az adblock miatt nem jelentek meg nekem a megosztás gombok. :)

Muse · http://muse.blog.hu 2015.01.05. 17:58:43

Sziasztok!
A cikk megjelenése óta másképp működik a blog.hu; az újonnan indított blogomon az istennek nem tudom beállítani a Facebook és egyéb oldalak megosztós gombjait. Tudnátok ebben segíteni?

Nagyon köszönöm! :)

Stefanie · http://blog.hu 2015.01.06. 10:28:23

@Muse: Szia! Ez ezért van, mert egy olyan régi sablont használsz ami még nem támogatja ezeknek az ikonoknak a megjelenítését.

Muse · http://muse.blog.hu 2015.01.06. 10:36:42

@Stefanie: Szia! Körülbelül 3 napja hoztam létre a feketeheves.blog.hu-t, nem hiszem, hogy ez a probléma. :)

Stefanie · http://blog.hu 2015.01.06. 10:50:21

@Muse: az itt linkelt blogodra céloztam, nem tudtam hogy másikról van szó, elnézést.
Ezen a blogon nincsenek kitöltve a Facebook és egyéb oldalak elérhetőségei, ha pedig a cikkek megosztására gondolsz, azok az adminban beállítottakkal megfelelően jelennek meg.

Muse · http://muse.blog.hu 2015.01.06. 10:52:54

@Stefanie:

Semmi gond, félreérthető volt. :)

A cikkek megosztására gondolok, a "Megjelenítés" menüpontban kipipáltam minden közösségi oldal megosztós ikonját, mégsem jelennek meg a cikkek alatt. Lehet, hogy rossz helyen néztem, és ez csak a mobilos felületre vonatkozik?

Stefanie · http://blog.hu 2015.01.06. 10:55:58

@Muse: nálad lesz a gond, valószínűleg egy reklámblokkoló pl. az AdBlock tiltja le nálad ezeket a gombokat. Nálunk minden a megfelelő módon működik.

Muse · http://muse.blog.hu 2015.01.06. 11:13:16

@Stefanie: Ó, és tényleg... a munkahelyi gépemen minden szép és jó! :) Köszönöm a segítséget! :)

OrangeBox 2015.03.17. 16:20:37

Felmerűl bennem a kérdés, hogy minek a megosztás gomb ha a megosztott tartalom helyett a blog.hu bejelentkező oldala látható állandóan?

EnglishOnline 2015.06.24. 17:07:13

english-online.blog.hu/2015/06/24/early_british_history_quiz

PLEASE HELP!
Létrehoztam egy posztot, ami egyszerű formázást és 4 képet tartalmaz. Nem tudom a linkjét megosztani, nem jelenik meg a cikk, amikor az oldalamon közzétenném. Általában az első kép szokott megjelenni kicsiben, a poszt címe és az első pár mondat. Most semmi. Megpróbáltam kb 10x frissíteni. Korábban is volt már egyszer ilyen problémám. Roppant bosszantó, amikor dolgozom valamin és a végén emiatt összeomlik az egész munkám.

EnglishOnline 2015.06.24. 17:30:14

@Urshini: de jó lenne, ha valaki válaszolna, nekem is gyakran előjön ez a hiba! :(((

polgarz . 2015.06.26. 10:42:52

@EnglishOnline: Szia! Ha ilyen probléma van, az általában azért van, mert a facebook kicsit összezavarodik. A facebook-nak van erre egy eszköze, a debugger, amit itt találsz: developers.facebook.com/tools/debug/ Ha ide bemásolod a posztod url-jét, és a "fetch new scrape" gombra kattintasz, akkor megoldódik a probléma. (Ezt én miután írtad az üzenetet rögtön meg is tettem a linkelt poszttal, csak elfelejtettem válaszolni, elnézést!)

K_V_Vincenza 2016.08.04. 21:43:54

Sziasztok! Nekem is szükség lenne egy kis segítségre. Csináltam egy rovatot, ahol megjelennek azok, amiket az adott rovathoz címkéztem. A problémám az, hogy a megjelenő rovatokban csak a profilképem látszódik (és a rovatcíme).
Előre köszönöm a segítséget

dro 2016.08.26. 18:55:32

@K_V_Vincenza: Szia, próbáltam megkeresni mire gondolsz, de sajnos nem találtam. Tudnál küldeni egy képernyőmentést arról, hogy pontosan mit tapasztalsz? Köszönet!

Nagy Pilla 2016.10.08. 23:50:16

Szia Segítő,
a posztjaim végére szeretnék facebookos megosztás ikont tenni. (Nincs reklámblokkolóm beállítva.) A beállításoknál bejelöltem a fb tetsziket, a fb megosztást és a pinterestet. A fb tetszik ott van a helyén, a cikk végén, a másik kettő a poszt jobb felső részén, de ha itt fent a körben levő f-re kattintok (ami mellesleg ilyen módon tök rossz helyen van, és nem is derül ki, hogy megosztás gomb), az egész blogot akarja megosztani, nem a posztot. Ezt hogyan lehetne javítani? 1. ne ott legyen 2. megosztás/megosztom legyen ráírva 3. a posztot ossza meg, ne az egész blogot.
(Egyelőre minden bejegyzés vázlatban van.)
Köszönöm

dr0 2016.10.10. 15:34:25

@Nagy Pilla: Szia, Én jelen pillanatban csak annyit látok, hogy lent vannak megosztási gombok a bejegyzés végén: d.pr/i/178CJ ha itt a megosztásra kattintok akkor csak a bejegyzést osztja meg a facebookon. A bejegyzés jobb felső részénél nekem semmi ilyen megosztást szolgáló gomb sincs: d.pr/i/10mOn

Nagy Pilla 2016.10.10. 21:40:39

@dr0: Ó jaj, az egy régi blogpróbálkozás volt, nem aktuális (bár ott valóban rendben vannak a gombok). Most töröltem, talán most látod azt a blogot, amire a kérdésem vonatkozik. (?)
Sikerült egyébként screenshotot csinálnom a problémás részekről, a poszt tetejéről és az aljáról, viszont fogalmam sincs, hogy tudnám ezt ebbe a kommentbe beágyazni. Bocs, hogy ilyen komplikált vagyok, csak az a baj, hogy amíg ez nincs rendben, addig egyáltalán nem akarom élesíteni.
A kérdéses blog címe egyébként nagypillanatok.blog.hu, de minden vázlatban van rajta, szóval nem nyilvános. Lehetséges így a távolból segíteni egyáltalán?

dr0 2016.10.11. 16:15:56

@Nagy Pilla: Szia, Ott van a jobb felsősarokban: d.pr/i/srKI

Nagy Pilla 2016.10.11. 18:28:42

@dr0: Igen, de az az egész blogot osztja meg, nem a posztot

dr0 2016.10.12. 14:04:36

@Nagy Pilla: A zavart az okozhatja, hogy ezek a posztok vázlatban vannak, így a facebook nem tudja még behúzni a bejegyzésedhez tartózó képet illetve a bejegyzés snipet-jét, emiatt úgy néz ki a facebookon, mintha az egész blogot osztanád meg, de ha megkattintod akkor a bejegyzésre visz nem pedig a blogra főoldalára. Egy már éles bejegyzésnek jónak kéne lennie, de ott is várni kell valamennyit mire a facebook rendesen behúzza a bejegyzés címét és képét.

Nagy Pilla 2016.10.12. 20:51:05

@dr0: Szuper, köszönöm szépen! Jó hír.

Torjäger (törölt) 2016.11.03. 09:38:46

Sziasztok!

Egy kérdésem lenne a megosztás gombokkal kapcsolatban. A Megjelenés/Megosztások alatt kipipáltam az összes lehetőséget, mégsem mutatja ezeket (pl. a Tetszik gombot sem, hogy hányan osztották már meg a posztot). A sablonom Simple White (itt nem mutatja), míg a Classic sablonnál, a dátum mellett ott van a Tetszik gomb. Ezt másoknál is így tapasztaltam, szóval lehetséges, hogy alapból nem mindegyik sablonnál lehet beállítani, hogy mutassa pl. a Tetszik gombot?

dr0 2016.11.03. 12:32:03

@Torjäger: Szia, Nem tudtam reprodukálni azt amit írsz, nekem a bejegyzés olvasási nézetében ott van a "megosztás" gomb a "Simple White" sablonban is: d.pr/i/bXpi (most visszaállítottam "Classic"-ra mert erdetileg is azon volt. Kérlek próbáld ki másik böngészővel is, illetve ha használsz "adblockot" vagy olyan bővítményt ami korlátozhatja a kommunikációt, akkor kérlek azt kapcsold ki.

Torjäger (törölt) 2016.11.04. 12:41:49

@dr0: Szia! Valóban az adblock volt a hibás: ha kikapcsolom, akkor minden a helyén van, úgy ahogy mutattad is a képen. Viszont a "Classic" sablon jobban bejön úgyhogy ezt fogom használni a jövőben, annak ellenére, hogy a "Simple White"-ot terveztem korábban. Köszönöm a segítséget!

Csodanyu 2017.11.07. 00:17:59

Sziasztok! Nem tudom, jó helyen kérdezem-e, de az a gondom, hogy nincs bepipálva a Facebook like négyzet és mobil verzióban még mindig ott van. Ez nem lenne gond, ha valahol látnám, hogy kik likeolták, de ezt sehol nem találom meg. Tudtok segíteni? Köszi

Jet_Pack 2017.11.07. 15:00:52

@Csodanyu: Szia! Kérlek írj ide ők tudnak érdemben segíteni.
support@blog.hu

Mohácsi Zoltán · https://mohabacsi-olvas.blog.hu 2018.07.16. 12:41:26

Sziaztok!
Ha egy poszt nyilvánossá tétele után szeretném elérni, mert a posztolás előtt nem klattyoltam a FB-megjelenítésre, utólag hogyan tudom megtenni? Ha szerkesztésre hívom be a posztot, már nincs ott a FB-posztolás lehetősége.
Köszönöm!
süti beállítások módosítása